sobota 23. dubna 2022

Rothenburg o.d.Tauber

 Nejznámější město vánoční v Německu. Ale i velikonoční, já osobně bych tam strávila ráda klidně týden a všechny uličky a hradby si v klidu prošla. Tentokrát jsem R. navštívila asi po páté nebo po šesté, už nevím, a měla jsem štěstí, že jsme si s Janou mohly projít zajímavá místa podle svého. A zase jsme objevily něco, co jsme při minulých zájezdech do tohoto pohádkového města neviděly.  Zkusím vám, 

milé KOČKY,

ukázat to nejlepší - Rothenburg podle mého. Jen jsme měly dopoledne zataženo a teprve od 11hod. se mraky roztrhaly...( existuje stejnojmenné město, ale to není nad řekou Tauberou )

já tomuto říkám zakonzervovaný středověk:























Je tu několik velkých obchodů celoročně otevřených s vánočními ozdobami a také Dům medvídků!- já říkám ráj plyšáků.





Rothenburk v krajce:


Kdo přijde i zítra, bude mít pokračování! Moc se na vás těším.

8 komentářů:

  1. Jiřinko to je nádhera a nebýt na některých fotkám auta, tak bych souhlasila s tím středověkem. Krásné památky i domy.Moc hezké fotografie.Dekuji a těším se na pokračování

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, to je fakt, že lidi a auta moc středověce nevypadají.
      Naštěstí toto město bylo na konci války jen trochu poškozeno bombardováním a zůstalo zachováno. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, zdravím. Moc se mi líbí všechny domy, a výlohy a medvídkový dům ! Hezký víkend. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, tam, v medvídkovém obchodu, je to ráj pro všechny medvědomilovnice.
      Měli tam jednu prostoru plnou medvídků, kteří pracovali a pohybovali se, mohla jsem na nich oči nechat. Pro vnučku jsem to natočila. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Nádhera, Jiřinko! krásný středověký základ, hrázděné domy, čistota, úpravnost - co víc si od výletu přát...
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ráda jsem se tam zase na chvíli prošla a pokoukala. Je fakt, že na adventním zájezdu je to víc o stromečkách, ozdobách, medvědech a sladkostech, teď zas o zajících. Ale i tak to nemělo chybu.
      Hezký víkend. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. To je paráda ! Taky bych se zájmem tady špacírovala.
    Díky za fotky a těším se na další.
    Klidnou sobotu !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji ti za věrnost mému blogu, ještě se ohledně Bavorska 2x uvidíme.
      Přeji ti hezké, jarní počasí.Jiřina z N.

      Vymazat