pátek 22. dubna 2022

Výzva

Pokračovat s příspěvky o zájezdu na Velikonoční kašny do Bavorska budu zítra,

 milé KOČKY,

 dnes shrnu nepříliš úspěšnou výzvu, asi jsem nezvolila správný čas?

Mé výzvy, kterou jsem vypsala na počest osmého výročí založení mého blogu se, co vím, zúčastnily blogerky:


https://fotojaradu.blogspot.com/

https://jitkastankova.blogspot.com/

http://hanafeeblog.blogspot.com/


Pokud bych ve výčtu, nedej bože, někoho opomenula, prosím o sdělení a já to ráda napravím.

Za účast všem moc děkuji, za čas tomu věnovaný, a věřím, že se články i fotografie budou líbit i vám ostatním. 

Milé KOČKY, však vy dávno víte, že se tu s vámi ráda setkávám.

Vaše Jiřina z N.

Já sama jsem přispěla do Výzvy 14.4.22 


A zatímco jste, milé KOČKY, tvořily do Výzvy článeček, 

já jsem měla na zájezdu v Bavorsku takové ráno :





a takový večer :


Zítra pokračujeme v povídání o Bavorsku.


8 komentářů:

  1. Jiřinko, moc děkuji za krásnou výzvu, ráda se podívám na všechny příspěvky. Ten svůj přidám "mimo soutěž" o víkendu.
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, je přeci lepší dozvědět se od tebe, kam tě to ,,táhne,, než stihnout nějaký nedůležitý termín.V tomto případě to bude ok. Zdravím. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. No, já to tak pořád odkládala a přemýšlela, až jsem nakonec na to úplně zapomněla. Dala jsem se do povelikonočního povánočního úklidu, tedy hlavně do mytí oken a dveří, což jsem nedělala od doby co tu začali s rejpáním v řece a roztahováním bláta po celé vsi. To pak uschlo a vytvářelo jemňoulinký prach který se na všechno přilepil. Teď už je konečně hotovo (no, hotovo, přála bych t vidět ten bordel který vydávají za "hotové" dílo) takže jsem dva dny drhla okna a rámy a dveře....a na výzvu jsem ani nevzdechla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, aby blogerky nepřišly o tvé fotky, které určitě máš, klidně se toho ujmi později, však nikam nespěcháme a ty budeš mít čistá okna i svědomí, žes udělala pro pořádek i pro blogerky co se dalo. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Já tiše zavidím tvoje velikonoční cestování. A tak jsem si u výzvy aspoň zavzpomínala...

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, já jsem zase u tvého příspěvku zjistila, že ta vodička, tekoucí prostředkem
    ( předpokládám, že pěší zóny ) je častá v mnoha německých městech, ale viděla jsem to i u nás a třeba i v Liptovském Mikuláši, tak jsem si rozšířila obzory. Měj se moc hezky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, já děkuji za výzvu
    Ráda jsem se zúčastnila a podívala se i na fotky oblíbených míst. Překvapilo mě, že se tam dvakrát sešel Horšovský Týn. Z to vůbec nezná a podle fotografií je tam opravdu moc hezky. Přeji ti krásný odpočinkový víkend. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, doufám, že jsi na tom již lépe, což já tvrdit nemohu.Horšovský Týn se mi také líbí, já sama jsem tam byla vícekrát a dokonce si ho pamatuji jako dost omšelé město a nyní je krásně opravené a domy září novými nátěry. Stojí za návštěvu.Stejně jako Domažlice kousek vedle.
      Původně jsem váhala, zda dát do výzvy Kroměříž, kde se mi podařilo nafotit spoustu fotek, ale pak jsem se rozhodla jinak. Všichni vědí, že je tu spousta krásných míst a nemusí to být jen města.
      Pokud se někdo ještě ozve, přidám ho sem. Moc tě zdravím. Jiřina z N.

      Vymazat