středa 27. dubna 2022

Výklenky a sošky

A jeden střešní kohout.

 Kdybych vás, milé KOČKY a další návštěvníci mého blogu, chtěla otrávit, tak sem nasypu všechny fotky výklenků, sošek a různých svatých, reliéfů a dalších výzdob na budovách ve městech, která jsme navštívili, ovšem tolik místa tady ani není a tak to zredukuji a pokusím se připnout na ,,nástěnku,, jen ty zajímavé a výrazné. Snad se budou líbit. Všimli jste si někdy u nás, kolik prázdných výklenků, kde chybí ty sošky, které tam jistojistě stávaly také, máme?

Konec řečí, jdeme na to:
























A pokračování ? ... bude zítra:


15 komentářů:

  1. Jiřinko, zdravím. Výklenky já mám moc ráda, dva jsem si nechala udělat doma v kuchyni. V jednom mám staré hrnečky a v druhém mini výklenku andělíčka. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, měj se také hezky. Už snad bude tepleji a půjdeme častěji i ven. Už toho kašlání doma mám plné zuby. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, krásná přehlídka, kochala jsem se. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, cvakám jako zuřivý reportér kde co, hihi. Ale není to špatné, podívat se, jak to chodí jinde? Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,je úžasné,že tobě nic neunikne.Moc krásné fotky.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, to bys mne musela vidět na zájezdu. To se můžu přerazit, abych vše stihla. Největší pohroma je, kdyby mi odešel foťák ...Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, to je nádhera. Také si všímá emblémů na domech, výklenků, šišek a ozdob. Myslím, že u nás se jich hodně rozkradli a prodalo do ciziny. Ale na mnoha domě h se také zachovaly. Líbí se mi i venkovní ozdobné štuky. Ty také
    ráda fotím nebo se u nich jen zastavím s obdivem k jejich tvůrcům. Měj krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sošek...zas ten mobil...

      Vymazat
    2. Jiřinko,opět nádhera.Krásně vyzdobene výklenky.Ty to umíš opravdu poutavě zdokumentovat.Měj moc pěkný den.Marťa.

      Vymazat
    3. Járo, u nás si mnozí lidé neváží toho, co tu máme nebo jsme měli.Hlavně, že mohou v sobotu grilovat a pít pivo.Jinak je nic nezajímá.
      Ale hodně lidí na to kouká jinak. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, mám tyhle drobné (a někde pořádně rozměrné) detaily moc ráda.
    Moc hezký příspěvek.
    Přeji příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc mě mrzí, že se u nás hodně těch svatých a jiných soch rozkradlo nebo přímo schválně zničilo.
      Pěkný večer přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Vida, hned na prvním obrázku hovězí a vepřové pěkně pospolu :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petře, to jsem nemohla nechat bez povšimnutí!
      Jinak k tobě: dosud jsem používala kalendář a nyní k ukončení týdne mám miniglosy P.V.
      Ať se tii nadále daří. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat