čtvrtek 9. června 2022

Narozeniny

 Moje kamarádka, Marcelka, má dnes narozeniny. Je to duše obětavá a milá, dokonce mi jednou odpustila, že jsem si z ní vystřelila - měla tehdy 49 a my jsme jí dali udělat dort, na něj jsme dali připevnit čarodějnici na koštěti a číslovku 94. A máme na co vzpomínat!

Tak hodně zdravíčka a neutuchající elán, Marcelko!

Sice přísahala, že už s námi do ciziny jakživo nepojede, ale po Čechách prý kdykoli a ráda. Tak si jednu cestu připomeneme?

Tady to vypadá, že si ti tři pro ni jdou!:říkám tomu nezatčena v Blois.








tady vypadá, jako by jí Versailes patřily a počítá své stromky:





Je to člověk, kterého kdybych ve dvě ráno zavolala, že potřebuji pomoc, jistě by přijela. Marcel, díky za vše.

Bon voyage.

Ještě jedna perlička: máme s Marcelkou jednoho společného známého a ten má narozeniny opačně: 6.9.

14 komentářů:

  1. Taková přátelství jsou nad všechno zlato světa.
    I já přeji paní Marcele všechno nej a tobě, Jiřinko, krásný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ráda to vyřídím. Hezký den i tobě. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Lezarts

    Fešandy, to musíte pořádně oslavit! Taková přátelství se musí hezky opečovávat🥂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, my jsme to oslavily tím divadlem. Pa a díky Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Sluší to Marcelce i Tobě. Tak přeji Marcelce všechno nejlepší, hodně zdraví vám oběma a ještě mnoho společných, krásných výletů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Járo, je to jedno z přátelství, které mi vydrželo opravdu hodně let.Takzvaný držák. Krásný víkend přeji: Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Taková kamarádka je dar nad zlato. Přeji Marcelce všechno nejlepší. Užívejte si stále vaše přátelství.
    Hezký den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, když mi bylo nejhůř, tak mi upekla bábovku a doručila až do domu, (vícekrát), a nebo mě doprovází z chemky domů. Občas ji uplatím segedínem.
      Hani, měj se moc hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Přeji kamarádce všechno dobré k jejím narozeninám. I můj muž má dneska narozky, oslavili jsme to pobytem v Karlových Varech. Moc zdravím 😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, v tom případě dovol, popřát i jemu vše nejlepší, hodně štěstí a pevné zdraví. Jak říkají někteří: to ostatní si půjčíme.
      Přeji ve Varech pěkný pobyt.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,taková kamarádka je dar z nebes a moc se to už dneska nevidí.Přeju kamarádce vše nejlepší a holky,sluší vám to! Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky, Marťo, Marcelce to ráda vyřídím. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Kamarádka pro každou legraci. Super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, ono jí se mnou nic jiného nezbývá. Jiřina z N.

      Vymazat