pondělí 6. června 2022

Připomenutí

 Ráda  a především sobě, bych chtěla připomenou pobyt v Kroměříži, kdy jsme si navzdory covidu a rouškám udělali v červnu r.2020 s mužem malou dovolenou v tomto úžasném městě.Krásně jsme si tehdy poběhali nejen po městě, pofotili, co bylo k obdivování, a to nemluvím o několika výjezdech do okolí, kde je spousta zajímavých míst.

Cestou tam jsme navštívili Moravskou Třebovou, Konice, během pobytu jsme podnikli výlet do Holešova, Lipníku nad Bečvou a na další krásná místa.

Samotné je mi divné, že dnes myslím na zahrady v Kroměříži, ale ráda se v myšlenkách vracím na pěkná místa.

Zkusím pro vás, milé KOČKY, vybrat pár fotografíí z tohoto města, ( pod ochranou UNESCO ). Není to jen Květná zahrada - Libosad a Arcibiskupský zámek a Podzámecká zahrada, které lákají do Kroměříže.













náměstí:











Jistě mě, milé KOČKY, chápete, že tato dovolená na mne udělala velký dojem. Roušky neroušky!


11 komentářů:

  1. Jiřinko, díky za krásnou reportáž. Tam už jsem taky nebyla sto let... Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, nedávno jsem se dočetla, že seznam českých a moravských památek zapsaných v UNESCO se rozšířil a tak mi hned napadlo, zda je všchny znám, protože jsem jeden čas po nich pásla.A Kroměříž jsem si hned musela připomenout. Líbilo se mi tehdy moc v Lipníku, kam jsme zajeli. Hned bych tam, do toho kraje, jela zas. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, trvalo hodně let, než jsem si splnila pobyt v Kroměříži a mám stejné dojmy jako ty. Moc ráda vzpomínám a děkuji za fotky!
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, to byl tehdy fakt dokonalý výlet, neb Moravská Třebová, Kroměříž, Holešov, Lipník a další místa. Luxusní. Jen ten Hostýn mi zas unikl!!! Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Lezarts

    Díky tobě Jířo, raději než do Paříže … pojedu do Kroměříže!
    Ách, ty krásné zahrady👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty naše básnířko, přála bych ti pobyt v Kroměříži nejméně na 4 dny. Pac Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko to je nádhera. Tam jsem také nebyla a takových míst je nepočítaně,která jsou známá svojí nádherou, ale já už se tam nepodívám. Děkuji za hezkou podívanou a přeji ti
    klidný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, je mi to líto, že máš pocit, že už se tam nepodíváš, ale nikdy nevíš. Já jsem zas taková, že tlačím na dceru a její rodinu, aby se někam jeli podívat, když se mi tam líbí! A oni občas poslechnou. Asi chtějí mít ode mne pokoj, hihi.
      Opatruj se. Klidně i rozmazluj, zasloužíš si to.Jiřina z N.

      Vymazat
  5. V Kroměřiži jsme byla s kamarádkami na několik dní. Ubytované jsme byly v bezva penzionu.
    Moc jsme si město užily, rády vzpomínáme. Je toho tam hodně k vidění.
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, to ti věřím, asi jste byly dobrá parta. Město nemá chybu a v takové společnosti to muselo být krásné. Hezké dny. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Moc krásné fotky z nádherného města.

    OdpovědětVymazat