neděle 5. června 2022

Zážitek

 Milé KOČKY, dnes si dáme jeden příspěvek telegraficky:

Kdy? .......v pátek 3.6.2022 

Kde? ....... v Praze, na Václaváku, Studio Dva

Co? ......... představení Můj báječný rozvod

Kdo? ....... hraje Eliška Balzerová

Je úžasná a je to zážitek!

...a pak honem, abych byla do půlnoci doma..., ne, že bych měla krátké vycházky, ale v noci se sama bojím! a Marcelka, kamarádka, která dostala vstupenku k narozeninám, bydlí jinde, tak proto.

A doma? -  ve džbánu se mi tentokrát vyjímá kytice z pangejtu, neboli zadarmo a jak je pěkná! Mějte se krásně, přeji hezkou neděli vám všem. Jiřina z N.





16 komentářů:

  1. Jiřinko, už to je pár let, co jsme na paní Balzerové byli a klidně bychom si tu návštěvu zopakovali. Je skutečně úžasná!
    Měj krásnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, nechci to pitvat, ale nasmály jsme se a pobavily. Hezkou neděli ti přeji.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,tak to byl krásný zážitek,Elišku Balzerovou mám moc ráda.A víš,že se narodila u nás ve Vsetíně?Kytička je taky moc hezká a potěší,že jo.Dneska bude pěkně,sluníčko už se ukazuje,tak Ti přeju moc hezkou neděli.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, to je hezké, ve Vsetíně jsem byla asi jen jednou, na sl.cestě. A to přesně v pondělí po 17.11.89!
      Kamarádka, když jsme vyšly z divadla, povídá: že se paní Balzerová jmenovala Havránková, to jsem koukala, já už jsem si tohle nepamatovala. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, věřím, že to byl zážitek. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, všem ženám bych přála to vidět. A tobě i ost. u vás hezkou neděli.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Určitě to byl zážitek. A kytice - parádní. Taky si takovými ,,obyčejnými kvítky" domácí bydlení občas zkrášlím.
    Měj pěknou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, byly na jedné zarostlé ploše před PENNY polouschlé a u nás se daly do pořádku. U nás zdobí a těší! Měj se moc hezky.Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, tohle představení je skvělé, také jsem ho viděla, ale je to už dávno. Myslím, že se dá přehrát i na YouTubu. Měj se krásně, zdravím 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prý na to lidi chodí i opakovaně, Evi.Ani se nedivím. Pa a dík, že ses tu zastavila, KOČKO.Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts

    Snad se mi podaří tento “trhák” taky navštívit… Eliška Balzerová… moje oblíbenkyně!
    Jířo, jako správná Popelka, před půlnocí doma, než z karosu bude dýně😁😁😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, jsem ráda, že mne chápeš. Dobrou noc. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, měla jsi krásný zážitek z divadla a ještě máš hezkou kytici. Takové mám také ráda. Hezké dny ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, kdybys viděla, jaké sušinky jsem si natrhala a přinesla a jak se doma vzpamatovaly, udělaly a dělají mi radost. Jiřina z N.
      a je to plevel!

      Vymazat
  8. Tohle představení jsem si našla na YouTube už někdy před rokem a půl a výborně se bavila. Paní Balzerová tam eceluje!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, mám ji ráda, je čím dál lepší. Jiřina z N.

      Vymazat