středa 22. června 2022

V horku

 Pár dní se musím držet doma a naštěstí tu nemáme příliš horko, ani v těch vedrech, která panují v poslední době. A pokud je teplota vysoká, podívám se na zimní fotky a ,,ochladím,, se, hihi.

Milé KOČKY, v létě mívám na sedačce letní povlečení polštářků, samé kytky nebo cestovní motivy, ale v zimě? - to se vyřádím:








V létě, když panují horka,  mě většinou nenapadne péct sladké, kdežto v zimě si tím zpříjemňuji klima v bytě...


Tak jsem se nabudila, že si jdu uvařit kávičku...


12 komentářů:

  1. Se nedivím, že jsi se na kávičku nalákala. Atmosféra Tvých fotek zrovna láká.
    Klidný den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, dnes už mi zase docela chutná, po těch včerejších koktejlech jsem měla chuť jen spát a občas pít čaj, aby se vypláchly.Přijela jsem domů až kolem 16té hodiny a měla jsem dost.Dnes už se pomalu vracím do normálu.
      Kafíčko mám s bábovkou, kterou mi ( její část ) včera na Ládví dovezla kamarádka.
      Měj se moc hezky a užij si dnešní den.Tady už není vedro, hurá.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Lezarts

    …ale co si k té kávě dáš, když v horku nepečeš😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, kamarádka mi donesla bábovku a poctivě ji ukrajuji...kila naskakují, ale!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Já peču v zimě i v létě, v zimě štrůdl a koláče s tvarohem, jablky nebo povidly, v létě zase bublaniny s čerstvým ovocem. U nás zmizí všechno :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, to nesmíš brát doslova, ale nejvíc asi peču na podzim, jak vidím švestky a jablíčka, ... a zimě hodně štrůdly. Vlastrně nepeču jen když jsou vedra.Máme plynovou troubu a to bych tu nevydržela. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, také už moc nepeču, ale nedávno jsem upekla ovocný koláč a zdlábli jsme ho. :o)
    Ono v tom horku se nic moc dělat nedá.
    Měj hezké letní dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, já mám ze všeho masa nejraději mramorovou bábovku a koláče na plech. S ovocem, ale nechci vážit metrák.Jsme sami dva a dědouš tomu sladkému moc nedá, ten má rád řízek mezi dvěma řízky.
      Když už mě honí mlsná, udělám jednu šálu jablečného závinu.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko máš to dokonale a útulné.Super. přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, hodně věcí jsem pořizovala, když byly vnučky malé a už jsme si na to zvykli.Třeba na polštář s koňmi ve sněhu a pod.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, tvůj skvělý smysl pro humor se nezapře!
    Měj hezký den. Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, někdy taky dělá drahoty a to se sama divím, že si dává na čas. Jiřina z N.

      Vymazat