čtvrtek 23. června 2022

Velký omyl

To jsme si s mužem zase jednou udělali krátkou dovolenou na Třeboňsku, v jedné vesnici jižně od města a tam jsem, 

milé KOČKY, 

natrefila při cestě na pivko (kvečeru) do místní hospůdky zahrádku u jednoho domu: a jako zuřivý reportér jsem cvakala jejich denivky:

tedy, byla jsem v domnění, po těch letech, že to tehdy byly právě ony, ale když se dnes pořádně podívám na ty fotky, koukám jako puk, že to denivky nejsou!

tím pádem mohu nyní i vás, případné milovnice těchto letních krásek, potěšit, nebo ne?








A když už jsem našla tento náš starý výlet, zítra z něj vyberu další foto, jako inspiraci na dovolenou, vždyť i letos budou prázdniny a ty jsou už za rohem!



12 komentářů:

  1. Jiřínko to jsou krásné lilie a ty barvy!!!Přeji ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, v hlavě se mi to za ty roky totiž pomotalo, já jsem někde denivky opravdu fotila a když jsem hledala, tak jsem našla tyto lilie. Prostě babka.Až najdu ty denivky, dám je sem. Bude legrace, jestli se mi to někdy podaří. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Nádherné lilie!
    Jiřinko, měj hezký den. Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, byly zajímavé. Hlavně ty kropenaté. Krásný večer. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. No jo, byly to lilie. Lilii zlatou mám taky na zahrádce. Je pro mne vzpomínkou na mamku, protože to kvítí mám od ní a už je to docela hodně roků, kdy jsem ji u nás na zahrádce vsadila.
    Měj pěkný den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, to máš pěknou připomínku maminky. Měj se báječně, KOČKO. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts

    Což třeba, to nazvat “Lile Denivková”?😁😁😁
    Denivkám se u nás daří, zato Lilie to u nás nepovažují jim za hodné přebývati. Vždy zmizí, bez rozloučení, neznámo kam😟🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, nesežerou ti je myši? Jinak obdivuji tvůj smysl pro humor, ten potřebujeme nyní obzvlášť silně. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, i mistr tesař se někdy utne, a malá podoba tam přeci je. :o)
    Jsou ale krásné.
    Přeji i krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, když už jsem je ve fotkách našla, tak jsem je sem dala,, však jsou ke koukání? Mějte se, včelaři, medově. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Fotky jsi pořídila moc hezké, lilie se mi líbí a tam měli hodně druhů. Co tam ještě měli na zahrádce? ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, takové ty babičkovské - jako velkokvěté kopretiny a pod. Já jsem fotila především ty lilie. Pa Jiřina z N.

      Vymazat