čtvrtek 7. července 2022

Od Hradu k Pohořelci

 Včera jsme si prošli zahrady, ale i dál to bylo zajímavé, šla jsem to tolikrát a pořád ta část Prahy má pro mne kouzlo. Bylo horko, všude plno turistů a hospůdky byly plné.

Milé KOČKY,

pojďme na druhou část mého nedělně odpoledního výletu:













tady se fest pracovalo, i v neděli:
































Když jsem jela dvaadvacítkou z Pohořelce na I.P.Pavlova přes Vltavu, tak jsem zahlédla spoustu lodiček a plavidel všeho druhu na hladině Vltavy v takovém množství, že to nepamatuji, Pražané a turisté se dali na obdivování města od vody...

Na závěr: že by nějaká nová šikmá věž? ne, to jen jedno nemehlo drží špatně foťák...



On ten svět je poslední dobou takový celý pokřivený...


14 komentářů:

  1. Parádní fotky, Jiřinko. Poslední dobou často parkujeme právě na Pohořelci, skvělý výchozí bod pro toulání...
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji ti. Třeba se tam jednou potkáme. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Tak to byla tedy procházka - jedna báseň.
    Díky za fotky!
    Měj klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, děkuji ti a mám radost, že se ti na procházce Prahou líbilo. To abych příště vybrala zase nějakou zajímavou část města. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Lezarts

    Krása, krása a zase krása! Nemám co jiného dodat, jen dík, že jsi to odchodila i za mě😁

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko to je parádní procházka Prahou a moc hezké záběry. Díky za krásnou podívanou. Sice bychom se do Prahy dostali snadno vlakem, ale i tak se mi tam do toho ruchu jet nechce i když jsou i tam jistě klidná místa. Přeji ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, myslím si, že bys to zvládla a vytvořila mnoho záběrů, které by okouzlily návštěvníky tvého blogu.Ale tví motýli namají chybu, tak proč do Prahy? Užívej si krásného dne. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,krásná procházka Prahou,byli jsme tam před čtrnácti dny,čtyři dny,pak na Šumavě,v Železné Rudě.Vrátili jsme se včera,takže budu projíždět tvůj blog zpětně.Přeju hezký večer.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, však jsem na tebe myslela, kde asi prázdninujete a jak se máte. Počasí bylo fajn?
      Určitě jsi potřebovala volno a odpočinula sis.
      Snad na mém blogu najdeš něco zajímavého.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, s tebou to byla krásná procházka. Máš krásné fotky, vždy mne potěší. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, třeba i ty další příspěvky nebudou marné, hihi. Pac a husu Jiřina z N.

      Vymazat