neděle 31. července 2022

Po Praze

Bylo úterý 26.7.22 - Anny měly svátek a my jsme si s mladší vnučkou daly rande v Praze. Konečně mi měla možnost popsat své první dva týdny prázdnin v městě Táboře, pak týden v Jizerkách, kde byla na táboře s výukou francouzštiny spolu se svou starší sestrou a nyní jsme si poběhaly po Malé Straně a na Letné nějaké plánované cíle.

Byla jsem v dobré společnosti a tak jsem se potěšila, že jsem fotila především vnučku.

Milé KOČKY, pár snímků z této procházky přidám i pro vás.














18 komentářů:

  1. Jiřinko,užij si týden s vnučkami.Snad i já budu mít to štěstí.Mají být vnučky u syna na delší dobu.
    Měla jsi hezkou procházku s vnučkou.Je to velká slečna a moc ji to sluší.
    Hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, moje těšení se přijde vniveč, vnučky tu budou daleko méně, než týden,. ale co nadělám. Každopádně si to jindy asi vynahradíme. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Společné chvíle jste zahájily skutečně parádně.
    Přeji všem u vás krásnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, neděli jsme pojednaly společným výletem, bude zítra na blogu.
      Díky tomu, že st.vnučka má prázdninovou brigádu, musíme vše překopat.Ale já se přizpůsobím. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Krásné putování Prahou, moc hezké fotografie. Vnučka už je velká slečna a moc jí to sluší. Užijte si prima společné dny. Hezkou neděli vám všem přeji.

    OdpovědětVymazat
  4. Letná bude další s cílů až zas budu někdy v Praze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, namíchlo mě, že jsme šly pěšky od Letohrádku královny Anny kolem kyvadla k Muzeu kávy a tam bylo zrovna zavřeno.Tahám tam kde koho a zrovna, když tam vleču vnučku, tohle se mi stane.Jiřina z N.

      Vymazat
  5. No teda ! Koukám jaká je to už slečna ta mladší vnučka. Měly jste moc pěkné chvíle spolu.
    Pěknou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já jsem také překvapená, co z ní za 16 let vyrostlo. Kde jsou ty časy, kdy jsem ji nosila ze školky na zádech! Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts

    Une belle mademoiselle a Praha jí dělá hezkou kulisu👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, merci beaucoup. Jiřina z N.
      Obě krom angličtiny dělají i francouzštinu, mohly by si s tebou popovídat a já bych nerozuměla ani slovo.

      Vymazat
  7. Krásná procházka Prahou. Užívej si vnuček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, to bych ráda, ale tentokrát mají pro mne málo času. Oproti plánům se mnohé změnilo...Jsou už velké a mají hodně jiných aktivit. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Díky za fotky z Valdštejnské zahrady, je to pro mne docela nostalgické místo, tam jsem nahlížela každý den v rámci pracovních povinností. Užij si s vnučkou příjemné dny a já se budu zase těšit na další fotky. Zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to jsi měla pěkné výhledy, je to moc příjemné místo. Obě vnučky jsou tady u nás od včerejška a jsem za to ráda. To je nějakého hihňání!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Moc pěkná vnučka i pražské pamětihodnosti :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petře, díky. Uvítala bych, kdyby vnučky na mne a toulání měly více času, ale s jejich přibývajícím věkem je čím dál méně příležitostí se setkat. Jiřina z N.

      Vymazat