sobota 30. července 2022

S vnučkami

 Těšívám se na každé prázdniny, ač nejsem školou povinná už drahně let, ani nejsem učitelka. Ale vždy vyfasuji své vnučky na týden a ten si nedám vzít. Letos poprvé asi bude vše trochu jinak, nicméně nepředbíhejme. Uvařit se dá i z vody.

Milé KOČKY, 

na 30.7. mi dcera slíbila poslat obě vnučky a já jsem měla za úkol vymyslet program, ten mám připravený asi na 6 neděl a tato disproporce se bude muset nějak řešit - asi tak, že z naplánovaných akcí uděláme jen něco. 

Sama jsem zvědavá, co nám z toho vyjde a jestli nás počasí podpoří - loni nám dost pršelo ( ale i tak jsme toho nachodily a navýletovaly hodně).

Už jen to, že budeme pár dní pohromadě a probereme některé věci, na které jindy není čas, mě těší.

loni cestou k České Kamenici:


Budou-li výlety, i příspěvky na blog budou...

10 komentářů:

  1. Jiřinko, moc vám přeji, aby se vám ty společné dny vydařily!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji. Využijeme ten společný čas určitě smysluplně. Poreferuji pak i tady. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, užij si ten čas a ať vám počasí přeje. Měj pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, však to znáš, jak to s vnoučaty utíká. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Moc přeji, aby dny s vnučkami vyšly.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ty už máš vnučku zase daleko, ale rozumíš mi, vím to. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts

    Jak tomu rozumím, mám tu vnuka i synovce! Jsou tu sice ještě s rodiči, ale ta radost je vidět je k nezaplacení!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko a vůbec nevadí, že máme v ty chvíle víc ruce ve škopku a točímě se kolem sporáku...
      Chvíle u babičky musí být, co by to bylo za prázdniny? Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, možná, že na trochu loňského deště budete vzpomínat. Příští týden má být prý pořádné vedro, ale známe meteorologické předpovědi. Tak ať vám to letos vyjde, pá 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, loni jsme byly podruhé na chatě u švagrové v Benešově nad Ploučnicí a opravdu každý den nám pršelo a kupodivu jsme to odvýletovaly i tak.
      Letos nám hrozí spíše upražení.
      Jiřina z N.

      Vymazat