pátek 29. července 2022

Známý název

 Jeřáby táhnou:

milé KOČKY...


a stačí napsat Jeřábi táhnou a je to o něčem jiném...

7 komentářů:

  1. Výstižné.
    Jiřinko,měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. :o)
    Jiřinko, přeji pohodový pátek. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Také na jeden jeřáb koukáme z okna. Pod nádražím místo ČSAD, se staví Billa... Hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. Milé KOČKY, asi si říkáte, jestli mi nehráblo, ale už jsem taková, při pohledu na ten jeřáb mě nic jiného nenapadlo.
    Mějte se krásně a těšte se se mnou na dny, kdy konečně začne pršet.
    Pac a těším se zase na příště. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Lezarts

    … dodám k jeřábům co táhnou…a já taky😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, já obvykle vrčím, když v nějakém městě chci cosi fotit a nad tím se vrtí jeřáb a nejlépe vleče něco velmi neskladného. Jiřina z N.

      Vymazat