úterý 2. srpna 2022

Jelen?




 Že by se v křoví skrýval velký jelen? 

Milé KOČKY,  to ještě ani není podzim! Foto z auta, tak sorry, jako. 

6 komentářů:

  1. ...a pořádnej :o)
    Jiřinko, užij si den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, manžel když mě viděl, tak jen kroutil hlavou.Ale já jsem se musela smát, že se ten jelen schovává v roští. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. No jo -jakoby jelen. Jelene, oči máš zelené :-)))).
    Hezký den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já vím, mám telecí nápody, ale lepší pokus o vtip, než být bubákem. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Lezarts

    Rarita, co se jen tak nevidí😁 A k tomu i elektrifikovaná😁😁😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, tvoje komentáře nemají chybu. Dík. Smích léčí!!!
      Jiřina z N.

      Vymazat