sobota 20. srpna 2022

Méé

Krasavci:



Milé KOČKY, co vy a zvířátka?

Nikdy nezapomenu, jak starší vnučka na dovolené v Jižních Čechách krmila kozla tak, že levou rukou si držela zacpaný nos a pravou mu nabízela přes plot pampelišky...


14 komentářů:

  1. :o) Takhle na fotce to je OK :o)
    Jiřinko, měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, nápodobně, u nás od noci slabě prší a já mám radost. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. My jsme letos navštívili kozla ve Velkých Popovicích a nesmrděl. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, to ti moc chválím, pokud mám na výběr, dávám si na výletě černého kozla také.
      Hezký víkend ti přeji.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Je to fešák. Také jsme měli kozy a ovce. Sousedé měli kozla, a k nim chodili připouštět kozy všichni z okolí a naši zase měli berana. Na venkově měl dřív kozu kvůli mléku snad každý, také ovce, králíky, slepice, husy...a plno práce a starosti s tím. Za to opravdu bio potraviny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, to mi připomínáš, jak jsme jako děti chodili na trávu pro králíky. Teď občas jen natrhám trochu jetele pro morčátka, když jedu za vnučkami.
      Ahojky a pěkný den. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Krásně se ti podařili zachytit. Kousek od nás mají jedni hospodářství. Vyrábí i domácí sýr. Přiznám se, že jsem ještě neměla odvahu ochutnat. Ovčí mi chutná, ale ke kozímu nemám stále důvěru. Vyrostla jsem na vesnici a doma jsme měli také spoustu zvířat. Nejvíc asi kačen a hus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by se líbilo manželovi, husa a kachna na talíři jsou jeho nej.
      Já osobně jsme se naučila kupovat a jíst kozí sýry, navzdory cenám a beru to jajo léčebnou kůru.
      Ve Francii v obchoďáku jsme viděla tolik druhů sýrů, že mi šla hlava kolem.
      K tomu dobrý chleba a máslo a dobrou hrušku a je večeře na úrovni. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts

    Každému, každý nemusí vonět, ale i tak mohou najít společný zájem 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tos trefila, vnučka chtěla kozla krmit a on měl zájem o ty pampelišky, holt si musela zacpat nos, neb smrděl první ligu. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Hani a to mám někde krásnou fotku jiného kozla, co nafotil manžel, ale kde?
      opatruj se, KOČKO. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, moc pěkně jsi nafotila. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to víš, takové modely člověk nepřehlídne. Zdravím do C. a hezkou neděli vám přeji. Jiřina z N.

      Vymazat