neděle 28. srpna 2022

Ravenna - zastavení druhé

 Zájezd do Severní Itálie byl moc pěkný, první zastavení bylo v Sirmione na Lago di Garda a také město Verona bylo v programu. Jedním z mnoha měst, které jsme tehdy navštívili a které na mne udělalo dojem, byla Ravenna.

Každému se jistě vybaví slovo - mozaiky. My jsme měli trochu smůlu, neb bylo pod mrakem a hrozilo, že každou chvíli bude pršet, nicméně nejsme z cukru a tak jsme se vydaly spolu se sestrou na prohlídku města:

Milé KOČKY, chcete-li - pojďte nyní s námi:















17 komentářů:

  1. Další překrásné italské zastavení - Lago di Grada, Sirmione, Verona - ach, hned bych jela znovu...
    Jiřinko, užij si krásnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, předtím jsem už na Lago di Garda jednou byla, to jsme bydleli ve vile kousek od Malcesiny a výlet lanovkou na Monte Baldo si pamatuji dodnes. Ty výhledy! Pak jsem to později doporučila dceři a její rodině a užili si to také.
      Zdravím! Jiřina z N.

      Vymazat
  2. V roce 2013 jsem byla s kámoškami na zájezdě Skvosty severní Itálie, takže Largo di Gareda,
    Sirmione,Verona,Benátky,Ravena,San Marino,Padova,Cortina d Ampezzo,jezero Misurina-
    Byl to skvostný zájezd !
    Díky za připomenutí !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko!!! to je to samé, co jsme jely s naší Helčou! V Cortině právě končili cyklisté Giro Italia. Máme hezké vzpomínky. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. I když hrozí deštěm, krásné fotky pro úžasné vzpomínky. Hezký den, Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, za pár let pak byla výstava ravennských mozaik v Praze, tak jsme tam s Janou jely! Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko to jsou zase krásné fotografie. Ty prostě ta města nafotit umíš a vždy najdeš to nejzajímavější, co tam je. Díky za pěknou podívanou. Hezkou neděli Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Járo, pochvala od tebe potěší vždy. Ale jsou to fotky ,,za pochodu,, - nicméně jsou mi občas místem znovuzrození hezkých vzpomínek.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts

    To je prýma, jen se vrátím z dovolené, už jedu s Tebou na výlet😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, já se zas těším na tvoje dovolenkování. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, i deštivé fotky mohou být zajímavé, jak tady právě dokazuješ. Na druhou stranu, takové jen tak někdo nemá 😀😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jsme chvilku deštivou strávily pod střechou u dobré kávy a zákusku.Evi, líbilo by se ti tam také. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, ta Itálie je jedinečná - a to mi ještě do uší zní italská melodie. Dobře že nejste z cukru, děkuji za fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, mám předpřipravené články z Itálie na několik dní a s Benátkami jsme se spolu hezky sešly. Měj se krásně. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Další známé město a krásně jsi ho zachytila.
    Jiřinko,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, vybrala jsem jen pár střípků, ale na osvěžení vzpomínek to stačí. Ahojky. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. No,Jiřinko,opět krásné fotečky.Ty to umíš tak pěkně nafotit,že mám pocit jako kdybych tam byla s tebou a toulala se těmi uličkami taky.Měj se krásně.Marťa.

    OdpovědětVymazat