úterý 30. srpna 2022

San Marino

 Přidáme si pidistáteček? 

Když jsme přijížděli k San Marinu, bylo nebe zatažené a černé, lilo a bouřka řádila v přilehlých kopcích, ale - prevíti maj štěstí, říká se, když bus zaparkoval a my jsme vystoupili, vítr bouřku odsunul vedle a my jsme ji zpovzdálí mohli ještě sledovat...San Marino jsme měli pro sebe umyté a čisté, ukázalo se i sluníčko, viditelnost byla skvělá a sledovat jsme mohli i pobřeží, včetně města Rimini, mohli jsme se vydat na prohlídku San Marina a všech vršků a hradů, co jich tu mají. 

Milé KOČKY, neváhaly jsme a se sestrou se vydaly na prohlídku:


















Na shledanou jindy a jinde, milé KOČKY.



14 komentářů:

  1. Jiřinko, ty nás tedy nešetříš! Byla bych smutná, kdyby mě ještě nečekalo pár dovolenkových dní...
    Děkuji za fotky a přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, nevím, jestli bych nyní zvládla poskakovat po San Marinu - ale bylo to tam pěkné. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Taky jsme měly na chvíli pošramocené počasí, ale jen na chvíli. Okoukly jsme co jsme mohly.
    A bylo to fajn!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to jsem ráda, že si můžeme spolu zavzpomínat na pěkný výlet. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. -Lezarts

    Malá Republika, ale zato velká krása!

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko, tak tady by se mi určitě líbilo. Nádherné výhledy a úzké uličky, paráda 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, dojít až ke třetímu hradu bylo trošku náročnější, ale dala jsem to.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, je vůbec nějaká země kde jsi nebyla? :o):o ) Pa Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, byl by to dlouhý seznam! Ale snad ještě něco z něho odepíšu, bude-li se mi dařit. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,tady by se mi líbilo.Moc hezky jsi všechno nafotila.Já se ráda podívala.Měj pěkný den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, po dlouhé době vodil někdo mne, ne já někoho. Sestra tam už předtím byla, tak mi dělala průvodkyni.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Tak tam jsem taky nebyla a ráda jsem se na tvých fotografiích podívala .-) Hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, ono je toho tolik zajímavého. Ještě spousta pěkných věcí na tebe čeká.
      Jiřina z N.

      Vymazat