neděle 11. září 2022

A jak letos?

 Jsem známá tím, že mám ráda podzim, ale - musí být barevný a vlahý, můžou být po ránu i mlžky, nesmí moc pršet a fičet vítr, prostě a stručně řečeno, takové to hezké Babí léto ano, ale pak v listopadu ta pošmournost už raději ne, tu jsem snášela nejlépe v době, kdy jsem jezdila k mladým hlídat vnučky a u nich mi to pěkně uteklo... hrály jsme hry, kreslily, četly a najednou byl prosinec a už to mělo jiný spád.

Milé KOČKY, abyste věděly, jak to myslím, vrátím se k jednomu z mnoha podzimních výletů, kdy jsme si to s mužem a naším staroušem/autem namířili do Třeboně a okolí, právě v ten pravý čas. Tuším, že to bylo v první polovině října... Berte to jako slib, že i letos bude barevné listí a můžeme prožít krásné chvíle v přírodě, že i letošní podzim se budeme kochat a před dlouhou zimou si uděláme pár výšlapů do přírody, ukládající se k spánku. S oblibou tomu říkám procházky spadaným listím. Ano, ještě je na to čas, ale - pomalu už se můžeme těšit!

Mimochodem, Třeboň je moje velmi oblíbené město na výlet. Snad vás o tom svými fotkami přesvědčím: (mám spoustu jarních a letních fotek z Třeboně, nyní se nám hodí tyto)





















...proč jen to je od nás takovou dálku?





18 komentářů:

  1. Jiřinko, pevně doufám a sním o takovém podzimu. Máme naplánovanou podzimní Hlubokou, tak to snad vyjde jako loni Konopiště. To bylo nádherně…
    Díky za úžasné fotky a užij si neděli! Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, moc ti přeji krásný pobyt podzimní na tak příjemném místě, jako je Hluboká.Líbilo se mi i na výletě, kdy jsme s kamarádkou celý den brázdily blízké Budějice, těším se, s jakými dojmy se vrátíš ty. Doufám, že ti počasí vyjde vstříc!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,úplně jsi mě na ten snad barevný podzim naladila,Vybrala jsi moc krásné fotografie.
    Do Třeboně jsme jezdívali na dovolené s kamarádkou a jejím manželem,který tu měl část rodiny.Pamatuji se na plné košíky hub a každý den rybu k obědu.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, my jsme do Třeboně už jeli tolikrát a nikdy nás nezklamala, stejně, jako J.Hradec, jen se mi zdá, že je to tam od nás pořád víc a víc km, hihi.Příbuzné z tátovy strany mám na jihu a tak je přirozené, že mě to tam občas táhne.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Třeboň je krásná. Kdysi dávno jsme se tam zastavili, když jsme byli na dovolené ve Staňkově. Je to krásné město. Naši mladí tam pojedou za třetí týdny na welness pobyt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Járo, tak mi nezbývá, než jim popřát krásný pobyt a pěkné počasí. Mezi těmi rybníky to má dobrou atmosféru. Tam se i dobře jezdí na kole, kopce jsou až v dálce, nemusí se člověk příliš namáhat. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,Třeboň je jedno z měst,které mám už delší čas v plánu navštívit.Tvoje podzimní fotky jsou moc pěkné,doufám,že bude přesně takový barevný.Přeju Ti krásný zbytek neděle.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, nám se tam vždy líbilo a tobě to přeji také.Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, podzim, který popisuješ tzv. babí léto, ten se mi také moc líbí. Listopad, přestože je to měsíc mých narozenin, ten je většinou smutný a ponurý, a to nemusím. Měj se, pá 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi a já zas mám svátek a narozeniny v únoru, takže rozhodně nemohu slavit na louce plné kopretin, hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,náhodou jsem narazila na váš blog a moc se mi u vás líbí a hlavně mám ráda podzim a do Třeboně jezdíme pravidelně letos pojedeme až v říjnu za 14dni jedem do Českého Krumlova jih milujeme.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, tak tě vítám a nabízím tykání. Pobyt na jihu nemůže nikomu škodit, přesto, že je to jen v Čechách.Mám to ráda všude v ČR, nicméně j tomu kraji kolem Třeboně, Budějovic a Strakonic mám blízko.Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Lezarts

    Hezká podzimní pozvánka! Tyhle tvoje “Třeboňske” fotočky, jsou s opravdu umělecké obrazy😁

    OdpovědětVymazat
  8. Jiřinko, já jsem taky podzimová ! Podzim miluju, asi že jsem se v tento čas narodila. Děkuju za krásné fotografie, moji podzimní dušičku pohladily. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tak to ti přeji dlouhá šťastná léta a ať ti to pořád tak pracuje, tvé nápady a šikovné ruce jsou ,,světoznámé,,! Nezbývá než buď následovat nebo závidět. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Renátko, pro pochvalu bych i přes plot skočila. Díky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  10. Jiřinko, zrovna dnes odjíždíme do Lužnice u Třeboně a tak opětovná návštěva Třeboně nás čeká. Máme tato místa moc rádi. Fotky máš krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, nezbývá mi než vám popřát krásný pobyt a hlavně potom šťastný návrat. Mám z tebe radost, že ses vrátila mezi blogerky. Jiřina z N.

      Vymazat