úterý 13. září 2022

Cestou

 Když jsme jeli na podzimní výlet do Třeboně, o kterém jsem psala před dvěma dny, stavili jsme se na mé přání u hradu Borotína ( jsem toho názoru, že se řidič během delší cesty musí projít a vyvětrat a tak vždy dbám na to, aby manžel nejel celou štreku na jeden zátah. Nehledě na to, že když už platíme benzín, chci toho vidět během cesty co nejvíc a tak je pro mne příprava nad mapou samozřejmostí.

Na dotazy manžela: kam na to chodíš - odpovídám po pravdě - do map.

A tady si tento polorozbořený hrad nad rybníčkem můžeme trochu prohlédnout:

opatrně našlapujte, milé KOČKY:





























a manžel mohl opět s chutí prohlásit: ty tvoje bouračky!

16 komentářů:

  1. Moc hezké místo, krásné udržovaný hrad s tajemnou atmosférou a ještě pohledem na vodní plochu. Taková místa miluji. Moc krásné fotografie a já děkuji za tuto podívanou a přeji ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo a víš, že jsem o něm dlouho nevěděla?Paj jsem asi v r. 2014 náhodou na něj natrefila.Přitom je blízko silnice od Benešova na Tábor.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Mně říká manžel zase,ty tvoje zříceniny.Raději to nechávám bez odpovědi.
    Hrad je moc krásný,škoda,že daleko.
    Jiřinko,měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, pokud je takto dostupný a kousek od auta, jde manžel se mnou, ale na kopce už mi chodit nechce a já se lesem sama nevydám, takže poslední dobou mám trochu problém, i proto ráda beru, když je to možné, sebou ještě kamarádku nebo sestru a pak už to jde lépe, roky běží a lepší to nebude.
      Měj se fajn. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ano, to je povedený kousek. krásné záběry a pěkné prostředí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baví mne objevovat staré hrady a že jich tu, v Českém království, bývalo! škoda, že mnohé už jsou v rozvalinách. Ale pořád jich je dost na výlety. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Bouračky-nebouračky - bylo to krásné zastavení !
    Měj pěkný klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já si takové zastávky cestou někam dál dost užívám. A pak na blogu mohou i jiní. Hezký den přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ahoj Jiřinko, vůbec by mě nenapadlo se na takovém místě zastavit,tak jsem ráda že jsi nám to nafotila.Preji krásný zbytek dne.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, já než někam jedeme, obvykle prohlédnu trasu a zapíšu si do hlavy nebo na papírek ( ten vložím do autoatlasu ) co je cestou zajímavého a mám široký záběr: Zajímá mě kde co: hrady, zámky, kláštery, zvonice, skanzeny, pěkné zahrady, rozhledny, skalní města...manžela baví ZOO, a tak podobně...takže se snažím něco z toho i ulovit. Pěkné dny ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts

    Není troska, jako troska 😁, každopádně jsi ji krásně nafotila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, rozhodně mezi troskami má lepší kondici, než já.
      Renátko, tak zase příště! Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, tady jsem byli, navečer, bylo stejně víc jak 30 stupňů, ale my máme ty zříceniny tak rádi :o) Točil se tam film Honza málem králem...
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, tak to jsem nevěděla! A hezčí fotky udělala jednou Dáška z Cestou necestou, ta to chytře nafotila přes rybník! Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Úhledná zříceninka. Je opečovávaná. Hezký kout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, já si vždy kladu otázku, jak to asi viděli ti lidé kdysi, kteří tam bydleli. Jiřina z N.

      Vymazat