středa 7. září 2022

Dětský pokojíček

 V zámku v Lomnici byl zajímavý dětský pokojíček a tak si dovolím ho tady uvést samostatně. Z původního zařízení se nic nedochovalo ( raději pomlčím proč ) a tak majitelé sehnali podobný nábytek a zařízení a nyní dělá velký dojem na malé i velké. Byla mu vyhrazena místnost slunná a rohová, aby děti měly dostatek světla.

Snad se vám tu, milé KOČKY, bude také líbit, jako nám:














16 komentářů:

  1. Moc hezký pokojíček, hračky, jaké měl málokdo i kočárky. Chudým dětem musely stačit většinou dřevěné kostky nebo do rodiče vyrobili. Velice zajímavé Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, to víš, děti na zámku měly jiné možnosti. Nicméně to bylo zajímavé, jak byl pokojík upraven , jako by děti jen odběhly od hry. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Lezarts

    Taky by se mi líbil!
    Takový “pokojíček” coby dítko, jsem si přála. Ovšem v 1+1, něho rodiče nechtěli dopřát 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, to víš, každý nemá to štěstí narodit se na zámku.Jenže taky pak o hodně přišli ( i když nám bylo řečeno, že majitelé 8 vagonů věcí odvezli vlakem do Německa ).
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Moc hezký pokojíček. Krásné kočárky ! Neměla jsem svůj pokojíček, ale jen takový koutek pro sebe v rohu kuchyně.
    Minulé dva příspěvky jsem nekomentovala (trochu jsem byla na štíru s časem , ale prohlédla jsem si je. Měly jste s vnučkou bezvadný výlet, to se musí nechat !
    Hezký den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, dnes se mi to hodilo, když jsem byla ráno na chemce, promítala jsem si zájezd jako film, aby mi to tam uteklo. Já jsem sice byla na Karláku včera, ale pak se mi tam udělalo špatně a tak jsem odjela kolem poledne domů a dnes repete.
      Nu a ty myšlenky na zájezdík mi pomohly. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Líbilo, Jiřinko. Moc milé a dětský "nepořádek" - to mám ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, to je hezké, že máš pro dětské nešvary pochopení.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Krásně naaranžovaný pokojíček, vypadá, že děcka právě odešly.

    OdpovědětVymazat
  6. Je to moc půvabný pokoj, Jiřinko!
    Děkuji a posílám pozdravy. Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jen lituji, že už ho neuvidí Růženka. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,takový pokojíček by se mi líbil.Jako malá jsem takový neměla,protože nás bylo v pokoji pět sourozenců! Tak si to dvedeš představit.Měj dneska moc krásný den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, velmi snadno, nás bylo 6 dětí, já nejstarší! Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, já chci taky takový pokojíček !!! Hned bych se vším flákla a utíkala si tam pohrát... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zrovna tobě to, Leni, věřím a ani vteřinu nepochybuji o tom, že by sis to užila.
      A ještě, kdybys tam vzala své vnučky...Jiřina z N.

      Vymazat