pátek 23. září 2022

Okolo komína

 Aneb porada za pochodu. Tak nějak jsme si s Janou, kolegyní, připadaly v neděli 18.9.2022, když jsme se ve 14 hod. odpoledne vydaly na procházku k Labi a do Lobkovic. Probraly jsme toho hodně, především jsem si nechala poreferovat o právě odjetém zájezdu do Černé Hory. S mým mužem jsme tam byli už v r.2003 a tak jsem byla zvědavá na nějaké ty změny a Janiny čerstvé dojmy, oni také měli zájezd a jeho program trošku jiný, než my kdysi.

Milé KOČKY,

u toho jsem si uvědomila, že jsem v těchto místech - u Labe, rok a půl nebyla a tak jsem průběžně fotila a musím říct, že charakter to mělo naprosto podzimní. Studený vítr, těžké šedé mraky, každou chvíli hrozil déšť a sluníčko stávkovalo...barvičky ještě nic moc.

Přesto dovolte, abych vám ukázala, jak to tam vypadalo:
























honem domů, než zmoknu...


10 komentářů:

  1. Taky výšlap s kamarádkou musí být super!
    Jiřinko, posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko - ušly jsme asi jen 4 km, ale probraly jsme kde co. Hezký den ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. No není to ještě ta správná podzimní barevnost, ale když se šlape s kamarádkou a povídá, tak to je bezva !
    Měj hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ono okolo toho Labete protahuje, ale bylo tam hezky, jen mě mrzí, že ten Lobkovický zámeček je pořád zavřený, jsem tady v N. od r.1983 a nikdy jsem ho nenatrefila otevřený. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Lezarts

    Pro mě z tepla domova, ta procházka kolem Labe vypadá velice hezky😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, tentokrát to bylo bez labutí i kachen. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, to je nádhera. Já ty fotografie od vody prostě miluju. Jsem asi cvok, ale ty mě vždycky potěší. Krásnou procházku jste si udělaly a ještě probraly určitě ty " holčičí" věci a zavzpomínaly si na svoje cestování do Černé Hory a to je moc príma. Moc hezky jsi fotila. Děkuji, že jsem mohla jít aspoň virtuálně, na procházku k Labi, s vámi. Přeji ti hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, on je kolem N. na procházky docela vhodný terén, ale pro mne tak obyčejný, že to beru jako samozřejmost.Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,procházka s kamarádkou je fajn.Je potřeba probrat věci,co nemusí vědět ostatní a taky u toho nafotit krásné fotečky,jako jsi to udělala a já ti děkuju,že jsem se mohla pokochat.Měj se moc hezky,Jiřinko.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, díky za pochvalu, byly časy, že když manžel rybařil, jezdila jsem za ním na Jiřickou tůň téměř denně na kole a dělali jsme si tam malý ohníček a vařili jsme si tam i jídlo. Jen ti komáři tam štípou pořád stejně, jako kdysi.
      Hezkou neděli Jiřina z N.

      Vymazat