pátek 16. září 2022

Podzimní motivy

 Já mám tak ráda houby, když si je můžu v lese nebo u cesty pofotit!

A co vy? milé KOČKY?














19 komentářů:

  1. Inspirativní, ale na pánvičku bych si je nedala :o)
    Jiřinko, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, moc hezké fotky. Měj pohodový pátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, zítra bych mohla do lesa na nějaké normální, jedlé druhy? Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Houbičky jsou parádní, ale jak začnou růst právě muchomůrky červené tak už sezóna těch hříbků, kozaků a podoubáků končí.... krásné fotečky Jiřinko. Přeji ti prima den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, co já se nachodila do lesa nahoru od Racka směrem jako k silnici od Jiříkova ke Království.A co jsme toho vždy našli.Hezký víkend. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Taky ráda fotím houby. Jsou krásně fotogenické.
    Klidný den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ale pořádný hříbek, to je radost. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ahoj Jiřinko, hezké fotky.Dopoledne jsem hlídala vnučku a jela jsem ji uspat do lesa a našla jsem spoustu hub rostou všude.Preji krásný zbytek dne Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, tak tos spojila příjemné s užitečným. Nevím, zda rostou i tady, pršelo jen dva dny. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, některé úlovky jsou sice jedlé, ale jen jednou 😀😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi.Hned bych je uvařila tomu mamlasovi, co mi před několika dny posekal spolu s trávou před domem i spoustu kytek na záhonu a taky jeden keřík bobkovišně a několik krásných i když dosud menších šeříků.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Pěkné obrázky z lesa. Já "těžím" žampiony v našem parku a velké vatovce mi rostou přímo před domem a na dvoře. Do lesa chodí/jezdí souseda a o úlovky se dělíme. Ona zase obhospodařuje půlku mé zahrady ;-))) Užívej si podzimu, dokud to jde, a přeji pevné zdraví :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kitty, vítám tě na mém blogu.Jste se sousedou šikovné, když máte dělbu práce.Já nejraději jím houby jen takové, které si sama najdu a prohlédnu.
      Moc tě zdravím a přeji krásný podzim. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Letos je hub moc,každý, kdo jde do lesa,najde.Moc pěkně jsi vše nafotila.Ráda chodím do lesa,třeba jen tak,načerpat energii,vyčistit si hlavu.Pěknou sobotu.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, tak to je možné, ale jen asi tam, kde dost pršelo, tady u nás a na sever od nás nic v lese údajně není, zatím.Je fakt, že my jsme s mužem dva roky po sobě na houbách nebyli a jezdíváme na ně k rybníku Břehyni kousek od Doks.
      Mám houby nasušené a tak maso na houbách předvedu kdykoli. Smážu už těžko.
      Hezký víkend! Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, také ráda fotím houby pěkně v mechu a kapradí, zapadané jehličím, ale letos jsem ještě neviděla ani jednu. U nás v Beskydech snad nyní nerostou ani ty muchomůrky. A ty jsou pro mne nej pro focení. Jinak rádi houby sušíme. Naložila jsem si pár maličkých skleniček václavek v octě, ale jinak nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, václavky nejím ani nesbírám, ale znám je. Muchomůrek jsem nejvíc v životě viděla cestou z Jeseníku na Zlatý Chlum.A moje babička u Strakonic sbírala i houby, které ani neznám, nějaké zelánky a holubinky nebo co. Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Maruško,byla jsem včera a nasbírala jsem pár hříbků,praváčků.Takže rostou.Marťa z Rožnova.

      Vymazat