pondělí 19. září 2022

Tip na výlet potřetí

 Dnes si dáme jeden hrad na Chomutovsku - pokud byste si pak něco chtěly, 

milé KOČKY, 

k tomuto výletu na Hasištejn přidat, není to tu problém, protože v okolí je toho k vidění opravdu dost: jak města Kadaň, Klášterec nad Ohří, Ostrov nad Ohří, či samotný Chomutov a také: zámek v Červeném Hrádku u Jirkova,

já osobně jsem na hradě byla nadšená, protože se půvaby polozříceniny krásně vyjímaly v podzimním hávu lesa okolo.

Honem, honem, poběžme, než to listí opadá:















kampak se asi podíváme příště?



25 komentářů:

  1. Jiřinko, díky za nahlédnutí na krásný hrad. Měj pohodový nový týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, měli jsme štěstí, že bylo zrovna hezky - líbilo se nám tam. V okolí Ohře bývalo hradů hodně.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ahoj Jiřinko, hezké fotky.A jsem zvědavá kam nás vezmeš příště.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, na příště na vás mám zase něco nachystáno.Hezké i když upršené dny.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, to je tedy moc pěkný hrad, o kterému jsem vůbec nevěděla. Pěkné fotky lákají k návštěvě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, tyhle polozříceniny já můžu. Kupodivu i v zimě. Od tebe je to sice daleko, nicméně jsi nakoukla...Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Zase zajímavé místo. Loni jsme se v Chomutově stravovali, ale v zooparku. Hrad je zajímavý. Díky za tip. Hezký den ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, je to kousek za Chomutovem směrem na K.V.
      ZOO v Chomutově a Kamencové jezero jsem neviděla, tam jel manžel s kamarádkou Marcelou, já ZOO už nemusím. Já zas raději poběhám město a jeho památky.
      Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Járo, já hrady dělím na 4 kategorie, na ty - které už jsem viděla, na ty, které jsem ještě nenavštívila, ale chci je vidět, na ty, o kterých dosud nevím, a pak ty, o kterých vím a vím, že už je neuvidím, jsou třeba daleko nebo tam už nevylezu ( převážně ty na Slovensku )...
      Moc mě bavily pořady o hradech v telce, svého času. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ten hrad tedy vůbec neznám. Sice zprostředkovaně, ale i tak jsem se na něj ráda podívala.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, o to jde, že si tady navzájem poskytujeme, co jinde nenajdeme.Pěkné pondělí přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
    2. A u nas v Neratovicich zamek Lobkovice..Bohuzel jen zvenku, uvnitř je nepřístupný

      Vymazat
    3. Tak s tímto komentářem mám opravdu problém! U nás - v Neratovicích??? - ty jsi z Neratovic??? - zámeček v Lobkovicích mám připraven na blogu za pár dní! včera jsme šla okolo něj na procházku - Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Na Chomutovsku jsem nikdy nebyla.Hrad se mi moc líbí.
    Jiřinko,hezké dny přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to nevadí, tak jsem tě tam prozatím vzala na mém blogu. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, to jsme se s těmi tipy na výlet strefili - já dávala dnes Klášterec :-) Obdivuji, jak je hrad zachovalý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tam okolo Ohře to máme pěkně ,,prošmejděné,, a vracíme se tam opakovaně.
      Tak to mě těší, že jste tam zavítali. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Pohledná zřícenina hradu a ty podzimní barvy!
    Krásná pozvánka na výlet!

    OdpovědětVymazat
  9. Vija
    Krásný výlet, místo neznám. Ale Ostrov a Jáchymov máme prošlapané.
    Hezké dny přeji. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, je toho i tam hodně a dá se tam trávit více dní, výletovat podél Ohře stojí za námahu. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Tento hrad neznám,ale moc se mi líbí.Je to od nás daleko,tak jsem se aspoň pokochala pohledem.Jiřinko,přeju krásné podzimní dny.U nás dneska svítí sluníčko,snad asi po týdnu a hned je den příjemnější.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo, kolem Ohře z obou stran bývalo hradů hodně.I já jich tam mám ještě pár, kde jsem nebyla. Ale nejsou to závody ani soutěž. Já se ráda kochám a užívám si přírody. Taky si vymýšlím, jak a co bylo ve středověku.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Lubico, u vás je krásných hradů také hodně, třeba Strečno. Posílám ti pěkný pozdrav a přání hezkého týdne. Jiřina z N.

      Vymazat