pátek 9. září 2022

To nejlepší nás čeká dnes

Tyto fotky jsem pořizovala na zájezdu do okolí Jelení Hory rovnou s úmyslem dát je na blog, ale spíše pro sebe...ono vyfotit něco takového v místnosti plné zrcadel a spousty návštěvníků a v omezeném čase není jen tak!

Milé KOČKY,

doufám, že i tak se vám těmito snímky ze zámku v Lomnici zavděčím:











Mějte se hezky a cestování, poznávání a pěkným zážitkům všeho druhu zdar.




Vymyslela jsem nové heslo: Krásou proti válečným štváčům!

14 komentářů:

  1. Ty kytice se mi líbí.Také mám problém fotit tam,kde je hodně lidí.To raději nefotím.
    Jiřinko,hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, u nás obvykle není dovoleno fotit a tam nám to všude dovolili.Tak to mám zdokumentované poměrně dobře. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Hanko, moc se mi ty kytice líbily, i když to byly květiny umělé, převážně látkové, ale bylo to efektní. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ja nemám ráda umělé květiny,ale tahle aranžmá jsou nádherná.Hezky jsi vyfotila.Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, Lenko, na zámku se jim to hodí, kde by vzali na pravé?
      Jiřina z N.
      Pamatuji se na krásné umělé květiny určené na vývoz z Centrofloru v Dolní Poustevně.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts

    Pugéty plné romantiky🙂👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, měj se hezky a díky za návštěvu. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Doplňky zvláště květinové na zámky patří. Oživují ten prostor tak, jako by tam stále někdo žil a jen na chvili si odskočil. Hezké záběry sis vybrala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Járo, snažila jsem se, ale to víš, není to tak dokonalé, jak by si zasloužilo.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Nádherné aranže, Jiřinko! A super heslo!
    Děkuji a zdravím. Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, musíme sie bránit dostupnými prostředky. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,moc pěkné kytice.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těšila jsem se, že je sem dám, abyste se potěšily i vy, návštěvnice blogu. Jiřina z N.

      Vymazat