neděle 9. října 2022

Hádanka třetí

 Dnes si dáme jednu snadnou, 

milé KOČKY,

já to pořád tvrdím, že nejlíp se mi výletuje, když kvetou ovocné stromy.







Jeden z velmi oblíbených hradů, (zámků) - který využívají i filmaři a v okolí je spousta starších hradů na obou stranách hranic.A včil mudruj.






24 komentářů:

  1. Sice jsem tam nebyla, ale Vranov nad Dyjí? Hezké fotografie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, jasně, je to on. Bydleli jsme dole v tom žlutém opraveném domě u Dyje. Moc krásné místo a prima majitelé. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, na Vranově jsem byla s našima na dovolené. To víš, táta rybář si tam užíval přehradu :o)
    Odpočívej a opatruj se, ať si brzo fit!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Začínám si, Helenko, myslet, že nad covidem zvítězím, manžel je krok za mnou.Ale stálo mě to týden v posteli, nějaké ty léky a odhodlání. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Moje milované místo, kam mne to zatáhlo už vícekrát, i když málokdy jezdím na stejná místa. Hádankové články jsem zatím zmeškala. Holt na počítač nebyla nálada. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, nevadí, přidám. Taky jsme tam rádi jezdili a ty hrady a zámky v širokém okolí navštívili. Pa a těším se na setkání s tebou i příště. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Dnes nemusím hádat - dnes je to Vranov nad Dyjí.
    Neděli v pohodě, Jiřinko !,
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se mi líbí, že jste to poznaly zatím všechny, KOČKY moje zlaté. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. První fotka - to je mi nějaké povědomé :-), ale nenaskočilo mi, přiznám se. Byli jsme tam asi před dvaceti lety. Opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, tak leda nastartovat autíčko a zajet tam zjara zas, oprášit vzpomínky. Pa, pa Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Letos v létě jsme tam byli na dovolené. Krásné místo. Jiřinko, děkuji za připomenutí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarinko, ono se řekne Jižní Morava, ale co to vše může znamenat, viď? Máme krásnou zemi. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Vranov nad Dyjí miluji a díky tomu, že ho nemáme daleko, jezdíme tam dost často. Mě stačí se tam v klidu a tichu procházet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je hezké vyznání. Už jsem tady kdysi psala, že jsme přišli s mužem k zámku moc brzy a byli jsme sami na prohlídku a paní průvodkyně nám ji udělala hodinu a půl! pecka!Nadšení ( naše) nebralo konce. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Lezarts

    Přiznám, neznám a opisovat nechci😁Místo je to vskutku krásné, jako kulisa👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, můžeš mít hezké pohledy z městečka na zámek, pak ze zámku dolů k městečku a neskutečně krásné i zajímavé okolí. Pac tvá Jiřina z N.

      Vymazat
  9. No,konečně múžu říct,že to vím.Samozřejmně Vranov nad Dyjí,tam jsme byli párkrát,když byli kluci malí.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hurá, tak si to společně tady užijeme, každý má na to městečko a zámek nějaké jistě pěkné vzpomínky. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Znám, byla jsem ale jen jednou a určitě by stál Vranov za opětovnou návštěvu. Jiřinko, přeji hezkou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, až nebudou včelky potřebovat Míru - vezmi ho tam. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Zase jsem o něco chytřejší, tady jsem nebyla. Díky za pěkné fotky, zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
  12. Jiřinko, a já ho znala "odněkud" a hned jsem googlila ty pohádky - Nesmrtelná teta a Andělská tvář... Moc se mi líbí ty tvé hádanky, i když neuhádnu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, ahoj, já bych to zas neuměla vygúglit...hezký večer Jiřina z N.

      Vymazat