středa 19. října 2022

V lese u Břehyně

 Moje oblíbené místo, kam jezdíváme na podzim na houby a na jaře či v létě jen tak do lesa na procházku - je u Břehyně. Rybník kousek od Mácháče a s výhledy k Bezdězu. Od nádraží v Doksech je to pěšky kus, ale dá se to.

Milé KOČKY,

uděláme si malou procházku po břehu?






















Na tomto místě je známá průrva a už jsem ji, stejně jako kapličku přes silnici, na blog dávala, takže se dnes omezím na sdělení, že od doby, kdy jsme sem začali jezdit, vznikla tu osvěžovna, kde si lze dát kávu, zmrzlinu a čaj...za což jsme rádi.

18 komentářů:

  1. Ta poslední fotky, to je paráda, Jiřinko!
    Ráda jsem se podívala.
    Přeji pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, já si tam pokaždé připadám jako v ráji. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Vija
    Krásná procházka. J

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jiřinko, nádherné fotky přeji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, takových míst je v ČR hodně, máme to tu pěkné a doufám, že to tak bude i nadále. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko moc hezké fotografie. Tato místa známe. Také jsme tam byli z nádraží pěšky, ještě se zastávkou na Karlově vyhlídce. Nesbirali jsme tam houby, ale brusinky, kterých je tam na některých místech docela hodně. Děkuji za připomínku tohoto krásného místa a přeji ti hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, my jsme dříve kolikrát šli odtud dále na Bezděz a pak dolů na nádraží a měli jsme toho docela dost.Poslední dobou ale jezdíme autem, takovou štreku už bychom pěšmo od vlaku ke vlaku nedali.
      Taky je dobrá trasa ze Starých Splavů zadem do Doks. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Krásné fotky Jiřinko, to jsem se pokochala. Místo neznám, škoda, je tam zajisté nádherně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, až pojedete okolo Doks, stavte se tam na kafíčko.Od vás to není až tak daleko.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. U Mácháče jsem byla, na Bezdězu taky, ale tady ne. Takže opět pro mne osvěta zdokumentovaná krásnými fotečkami.
    Měj pěkný den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Hani, tak to tam trochu znáš.Mám ráda ty lesy okolo. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Je to hezké místo,také jsme tam byli už několikrát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdepak jsou ty doby, kdy jsme s přehledem obešli Mácháč a ani jsme se nezadýchali.
      ( Máchovo jezero aneb rybník z doby Karla IV ) Jiřina z N.

      Vymazat
  8. .Lezarts

    Velice romantické místo, tam by se mi líbilo! A jestli je tam “osvěžovna” nemá to chybu😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, vždy si tam dám kafíčko, aby neměli pocit, že tu provozovnu udělali zbytečně. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Na Macháči jsem byla,na Bezdězu taky,ale tady to neznám.Proto jsem se moc ráda podívala na tvé hezké fotečky.Jiřinko,přeju hezký víkend.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, to mě těší, že to tam znáš, je to taky jeden z pohledných koutků republiky.
      Jiřina z N.

      Vymazat