čtvrtek 13. října 2022

Na třináctého

 Už dlouho tady nebyl žádný hrad, hihi,

milé KOČKY,

dnes sáhnu do archivu pro fotky z výletu na sever - a chvíli vás nechám hádat, kam to bylo ( jsem naprosto přesvědčena, že to uhádnete raz dva )...mám odtud i novější snímky, ale z jistého důvodu beru z těchto:










přesně vím, kdo bude mít jasno ihned - třeba Simona/Blondýna, Jára z Rbk a pod...

Výhledy z hradu také nejsou k zahození:








Díky, že se vám na Střekově líbilo a že jste se mnou prošly po Masarykově zdymadle k Vaňovskému vodopádíku a k Vrkoči:





říká se, že to chce nadhled a odstup: 


vaše: 


pardon - vaše:


loučíme se s Ústím nad Labem pohledem na nový most:


a tady už svištíme k domovu:
























































26 komentářů:

  1. Jiřinko, to jsou snad jediné části Ústí nad Labem, kde se mimopravdu líbí. Ještě bych mohla přidat ZOO. Prý je zajímavé také Bertino údolí a Erbenova vyhlídka, ale tam manžel jít nechce, že je to moc do kopce a mezi skály.Šlo by to jít shora, ale nahoru se musí jet trolejbusem a my s těmi MHD míváme problém, protože se v každém městě platí jinak a připadáme si jak dementi a tak jdeme raději pěšky. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, tak o tom si nechám vyprávět. Na Erbenově vyhlídce jsem byla se sestrou, ona bydlí v Krásném Březně kousek od toho starého kostela a MěÚ.Manžel by mi do toho kopce pěšky nešel. Jsou tam asi dvě údolíčka s potokem, ale není to bezpečné, pokud nejde víc lidí...proč asi? v Ústí? V ZOO jsme byli, už je to dávno, když ještě žila mamka, co umřela, nejezdím tam. Sestra spíš přijede sem.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, ráda jsem se podívala, protože na Střekově jsem nebyla... Simča nám tady chybí, že...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, chybí, chybí. Jak si člověk na někoho zvykne...Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ahoj Jiřinko, tak tady jsem taky nebyla, ale krásně jsi to nafotila.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, na tento hrad je dobré vzít děti, tam se vyřáděj. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Okolo jsem jela jen jednou ale jinak jsem vídala z dálky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, ač jsem bydlela docela blízko, na hradě jako takovém jsem byla asi třikrát až v dospělém věku.Jiřina z N.

      Vymazat
  5. No vidíš to Jiřinko, máme to kousek a tolikrát už jsme si říkali, že bychom se tam měli znovu podívat. Jo, co má člověk nejblíže, to často zanedbává. Krásný den a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, máš naprostou pravdu! A občas se to musí změnit! Tak na jaře máte kam jít.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Byť jsem tam nikdy nebyla, tak mohu napsat, že je to Střekov. Abych pravdu řekla, tak jsi mne nakopla tou Blondýnou, která se nám na blogu už dlouho odmlčela a já musím říci, že je mi to velice líto. Bylo vždy moc fajn sdílet s ní to, co napsla, vyfotila.
    Měj se fajn, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, líbily se mi její ,,šlehy,, a komentáře o vnučce, také fotky z její zahrady.
      Ke Střekovu mi ona patří. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Krásná zřícenina, kterou neznám, ale jak jsi vzpomněla Simonku, tak mi to docvaklo.Gen výhled ze zahrady jsem jí záv iděla. Jakpak se asi má.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, dnes začnu komentáře brát odspodu-Simona/Blondýna nám všem moc chybí, hádám podle sebe.Ale respektuji její rozhodnutí.
      Měla toho naloženo hodně. Doufejme, že domeček zdárně dostavěla a je spokojená.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Myslím, že poblíž Střekova stavěla svojí chaloupku blogerka Blondýnka...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, přesně tak, měla tam chatku se zahradou a přestavěla na sídlo...ale výsledky neznáme, její blog spí.Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,tady jsem nebyla a ani neznám.Ale z komentářů jsem zjistila,že se jedná o Střekov.Tak jsem se hned podívala na mapy a už vím,kde je.Člověk se pořád učí.Hezký den,Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marťo, tak sis to našla a už víš, že je to hrad nad Labem.Posílám ti pozdravy
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. V Ústí jsem nikdy nebyla,ale podle jedné fotografie bych to poznala.Hrad je to moc pěkný.
    Jiřinko,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  11. Moje drahé,
    dojaly jste mne, ale já vás stále sleduji. Vím, jak cestujete, jak se staráte o své nejmilejší, jak pečete, jak pěstujete a jak se krásně usmívate na svět.
    A nyní o mé maličkosti ...domeček na proti hradu Střekovu jsem úspěšně dostavěla a letošní léto jsme tam ve zdraví prožili. Zahrada, no vždyť mne znáte, tam dřu jako vůl :)))
    Po třech dekadách jsme ukončili podnikání a já již rok pracuji jako zdravotní sestra. Starám se o babičky a dědečky, které trápí Němec, zrádný a leckdy otrávený. Také jezdím ve volnu Domácí péči, baví mne to. Jen mi narostla zadnice, babičky dobře pečou!!
    Narodila se mi další vnučka Sára, ta starší Sofinka, letos nastoupila do první třídy.
    Princ na bílém koni nedorazil, ale což, jsem zdravá, nejde mít vše. :))
    Mávám, zdravím a mám vás všechny mooooc ráda ... vaše Blondýna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, vtipná a pohotová jako vždy, ano, tahle tě známe a máme rádi. Tak buď hlavně zdravá.Jsem ti vděčná, že jsi hned zareagovala, udělala jsi nám všem tady velkou radost. Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Moje milá Blondýnko, jsem ráda že žiješ, že jsi zdravá a snad i šťastná :). Gratuluji ti k dalšímu vnoučátku, k dostavěnému domečku i k nové práci. Taky jsem po třiadvaceti letech změnila profesi a taky se starám o babičky a dědečky s Němcem, jen ne jako zdravotní sestra. Chybíš tu, ale život jde dál a já jsem vděčná alespoň za takový střípek, jako byl tenhle. Přeji ti krásné podzimní dny ❤️.

      Vymazat
    3. Milá Simi! Chybíš nám, ale jsem moc ráda, že se ti daří! Gratuluji k vnučce a novému domu! Podle tvých slov tě práce těší a naplňuje, co víc si přát!
      Moc ti to přeji a moc tě zdravím, Helena

      Vymazat
  12. Lezarts

    Hned při první fotografii, jsem si vzpomněla s nostalgií na Blondýnu…., ač jsem nikdy tento hrad nenavštívila, mám dojem, že z blogu Blondýny ho mám “nakoukaný”😉
    No a co nevidím, Blondy tu zanechala komentář. Tudíž dnes Jířo, mám z tvého příspěvku dvojitou radost!!!

    OdpovědětVymazat