pondělí 24. října 2022

Padá listí - k výzvě Járy č.1

 19.10. jsem šla z obchodu a koukám - padá listí ze stromů...Honem jsem se doma otočila a  vzala fotoaparát a některé stromy jsem šla znova fotit a jaké bylo moje překvapení, když jsem zjistila, že vršky jsou holé a polovina listí je již dole. 

Milé KOČKY, fakt!











32 komentářů:

  1. Nádherné barvy, Jiřinko!
    Přeji pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, u nás dnes mokro a podzimně. Ale co bych v říjnu chtěla. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ahoj Jiřinko, krásné fotky.Taky už některé stromy na zahradě jsou bez listí, včera jsme byli v lese ,kde jsou listnaty jsou taky opadaný a les se prosvětlil, ještě jsme našli košíček poddubaku.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, nápodobně, ještě jsou docela dobré teploty a dá se venku chodit. Měj se moc hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, miluju podzim ! Ty barvy... Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tam u vás už je to asi studenější? Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, krásné barvy podzimu jsi nafotila. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, vím o jednom zářivém keři a zrovna dneska to nešlo ho fotit, bylo pod mrakem a občas pršelo. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Moc krásné barvičky Jiřinko, hezké fotografie. Jen po mrazíkách a dešti půjde listí rychle dolů. Zase se odkryjí jiné výhledy a také to má něco do sebe...krásný nový týden
    Ti přeji Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, musí být ještě hezky! - máme pro tebe přeci nafotit pěkný podzim. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts

    Je na co koukat, prostě ty barvy podzimu, trochu kompenzují, že léto nás opustilo😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, ono to uteče a za chvíli bude prosinec, to budou jiné starosti a pak, po novém roce začneme kupovat tulipány.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko jsou moc hezké fotografie. Jestli Ti to nevadí. tak jsem přidala odkaz na tento příspěvek do foto-výzvy. Byla by škoda, je tam nepřidat. Přeji Ti hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, to jsi hodná, já jsem pořád doufala v nějaké lepší snímky. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Taky jsem zaregistrovala, že některé stromy jsou už dost opadané.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, ono to po prvním mrazíku půjde dolů šmahem.
      Krásné dny Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Je to tak Jiřinko, zafouká vítr a listi je dole. Moc hezké fotky jsi nafotila.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné barvy podzimu.Už to ale hodně rezne a je toho více na zemi..Však bude listopad.
    Jiřinko,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, tak listopad opravdu ráda nemám a smířil mě s ním až čas důchodu, kdy nemusím ráno na vlak utíkat jako gazela.
      Pěkně v teple domova - to je jiná. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Barevný podzim má své kouzlo, také se ráda procházím, pokud teda zrovna neprší 😀😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tam u vás je mnoho možností kam se jít projít.
      Zdravím tě a měj se hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko, krásné fotky. Až listí spadne úplně, už to nebude tak krásný podzim, a proto je třeba si ho užít nyní. Kdysi jsem chtěla to padající listí zachytit na fotkách, ale podařilo se mi to jen jednou a to musel hodně foukat vítr. Nyní se těším z brevných jiřinek ve váze. Na zahradě nejsme každý den a tak jsem si jich vzala pár domů. Mám z nich radost a vydrží až do prních mrazíků. Jen si nesmím zlomit hnátku, abych je stihla vyrýt, ošetřit a zazimovat. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, to víš, jiřiny jsou náročné, hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Krásné,podzimní fotky.Barvy jsou to úžasné,taky jsem si říkala,jak rychle listí opadává,na stromech už toho opravdu moc není.Je vidět,že zima už klepe na dveře a to i přesto,že je pořád ještě relativně dobré počasí.Jiřinko,měj se dobře a opatruj se! Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, ahojky, dnes ráno bylo mokro, tak jsem si vzala kozačky a kabát a jela do Prahy a ono pak bylo docela teplo a já chodila s rozepatým kabátem. Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Zdravím do dálky, hezky jsi vystihla dobu, kdy toho listí bylo na stromech ještě dost a tvořilo barevnou ozdobu. Dnes při zatmění slunce bylo dobré počasí a to se hned lépe fotí, snad se pěkných dnů ještě dočkáme a zajímavé by bylo srovnání, jak stejná místa vypadají teď. 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já jsem o tom zatmění věděla od Járy, ale neměla jsem sebou v Praze foťák a ani jsem nebyla v tu dobu schopna si to užít a pozorovat.
      Měj se pěkně. Jiřina z N.

      Vymazat
  15. Moc pěkné fotky, zlato v korunách stromů, super ⚛ ღ ♥ hezký podzim ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, včera na Broumovsku byla taková záplava žluté, až mi bylo líto, že tudy jen projíždíme. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  16. Nádherné fotografie Jiřinko ♥ pěkně vybarvené stromy ♥

    OdpovědětVymazat
  17. Zdravím Jiřinko moc krásné fotky hezký podzim

    OdpovědětVymazat