úterý 11. října 2022

Před pár dny

 Asi před deseti dny jsem jela k mladým a zkusila jsem cestou nafotit něco podzimního, výsledek není příliš skvělý, ale pár větviček i barevného listí jsem potkala, i když, jiné roky  - dovolím si tvrdit - to bývá větší krása.

Milé KOČKY: 









Na tomto keři bzučela spousta včel, ale bohužel... měly jiné starosti, než mi pózovat!





12 komentářů:

  1. Jiřinko, já s tebou nesouhlasím, nafotila jsi krásně. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  2. Přísavník i kvetoucí břečťan mám aktuálně na zahradě. A kochám se, kdykoli to jde, je to na pár dní...
    Jiřinko, děkuji za tvé fotky a přeji pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou krásně barevné fotky jsou. On si podzim to svoje barvení vzít nedá :-).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, místy okolo cest jsou stromy a keře takových rozličných barev, jenže to bych musela jít pěšky s foťákem v ruce a museli by zastavit provoz. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, je vidět, že i u vás už se to zbarvuje. Hezky jsi fotila. Přeji Ti moc pěkný večer a hezké dny Babího léta, které snad má ještě přijít. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, u nás zatím mrazejk ještě nebyl, ale moc na to spoléhat nesmím a musím už uklidit muškáty.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, já také pořád chci vyrazit s foťákem. Cestou vlakem se kochám hezkým zbarvením. Jinak jsem četla minulé příspěvky - a přeji hlavně hodně zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, to jsi hodná, zatím k překvapení všech dýcháme a snad se to natolik zlepší, že bude vše ok.Jsme oba 3x očkovaní a snad i proto se to obešlo bez velkých problémů a snad to tak zůstane.
      Přeji ti pořádnou úrodu, až vyrazíš s fotoaparátem. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts

    Třeba, když všechno listí nespadne najednou, se ti ještě podaří nafotit intenzivnější barvy podzimu🍁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, koukala jsem se dnes, kdy jsem to loni fotila největší záplavu barev a bylo to až koncem října a počátkem listopadu. Tak se necháme překvapit letos, co nastane.
      Čeká mě ještě několik cest a třeba bude i spousta barev? Jiřina z N.

      Vymazat