úterý 4. října 2022

Slavonice a les

 Když už jsem nakousla včera ty Slavonice, musím dodat, že pokaždé, když jsme tam byli, ať už s kolama nebo bez nich, vždy jsme šli/jeli do lesa. Prostě jen tak nebo jsme po očku koukali po houbách, občas jen tak si zafotit, co je v mechu a kapradí:

Milé KOČKY:





















V sobotu, 1.1.022, jsem se vrátila z voleb a abych si odpočinula a trochu se naladila na jinou notu, vzala jsem si večer po letech do ruky knihu Benjamina Kurase Anglie je na houby. Pobavila jsem se, aby ne, u takového spisovatele, poučila jsem se. Doporučuji. Je to čtení lehounké jako pírko a zasmějete se, obsahuje i fotky houbiček a spoustu receptů na úpravu hub.




12 komentářů:

  1. Moc krásné podzimní fotografie. Líbí se mi ta skála i houbičky. V lese je pěkně vždycky, když je krásné počasí. Dnes jsem při mytí oken viděla odlétat divoké husy. Pěkně do šipky a kejhaly... Čeká je ještě dlouhá cesta...raději bych je viděla přilétat zpět.

    Jiřinko, omlouvám se za smazání komentáře ale mobil mi přepsal slova...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, líbí se mi, že si takových jevů všímáš, někdo by ani nevzhlédl. Ohledně oken - u nás brzy nebude přes ně vidět. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, taky jsem včera byla v lese a zahoubařila jsem si. Ach, i v noci se mi o mechových polštářích a houbách zdálo :o)
    Knihu neznám, píšu si!
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, od mala jsem ráda v lese, chodívala jsem s babičkou. Ta mě naučila znát i bylinky.
      Tak žádné červené muchomůrky do smaženice! I kdyby to vypadalo sebelépe! hihi
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ahoj Jiřinko, krásné fotky.Ja jsem v lese skoro každý den, když jsem byla v nemocnici a pak hned v lázních strašně mi les chyběl.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, kdysi jsem byla několikrát ve Frantovkách a také v Lázních Jeseník a tam jsme běhali po lesích denně.
      Les je lék. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts

    Po takové “rachoťě”,to chtělo opravdu psychotropní houby, nejen pro čtení 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, druhé kolo voleb bylo o mozolech na zadní části těla a čekání na voliče.
      Do poloviny ledna máme pauzu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Mám moc ráda les, jsem tam téměř denně. A když jsou houby, tak to je bonus k tomu... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já od mala ráda chodívám do lesa.
      Doufám, že nebudu muset chodit na šišky, pokud by nešel plyn!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Krásné podzimní fotky.Mám ráda les a často do něj chodím.Fotka,kde je les prozářen sluničkem je krásná,stejně jako ostatní,houby na mechovém polštáři,opravdu jsem se ráda podívala.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, zdravím tě, ty sluneční paprsky v lese, nebo v kostele ( nejsem klasický věřící ) se mi moc líbí a ráda si je i fotím.
      V lese, pokud do toho nezasahují lidé, to má nějaký řád.
      Jiřina z N.

      Vymazat