neděle 2. října 2022

U švagrové

 U Růženky na chatě to tehdy - viz včerejší příspěvek na mém blogu - vypadalo následovně:

a pak se, 

milé KOČKY,

nedivte, že se nám tam líbilo. ( už to tam má, holka jedna, od té doby zase nově předělané a vyfešákované...nové židle, žádný plast, vše laděné do šeda, takže fotky jsou záznam staré verze )
















a cestou domů jsme se zastavili v Ploskovicích:












ty přerostlé ,,slepice,, se tam naparovaly před samicemi...

26 komentářů:

  1. Jiřinko, už podle názvu příspěvku jsem věděla, kam mě zavedeš. Pamatuji si tohle hezké místo, na tvém blogu už bylo. A nakonec ta paví nádhera. Měj klidnou neděle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to máš naprostou pravdu, protože jsem Bnš dávala na blog vícekrát. Zdravím a přeji hezkou neděli. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,to je krásné místo,květinová oáza.I zámek je pěkný.
    Hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, za mého mládí Dolní zámek vyhořel ( a při tom požáru se ztratily věci ze sbírek!) a pak to bylo dlouho nepřístupné, tak jsem loni ráda šla s vnučkami do obou zámků na prohlídku. Strávily jsme s vnučkami dvoje prázdniny u švagrové na chatě a výletovaly jsme po okolí. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Nedivím se, Jiřinko! Vymazlené místo, fakt nádhera! A Ploskovice, můj další sen...
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, ty Ploskovice přitahují filmaře, např.Z.Trošku. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Naprosto věřím, že se vám na chatě švagrové líbilo. Krásné prostředí ! K tomu ti pávi a příspěvek na neděli jako vyšitý.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, snad jsem nesáhla vedle, když jsem chtěla něco pozitivního a pěkného. Toho škaredého je i tak dost. Hezkou neděli. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ahoj Jiřinko,Ploskovice si pamatuju moc se nám tam líbilo.Svagrova má nádhernou zahradu ty muškáty jsou výstavní.Preji krásnou u nás zas deštivý den.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, u nás má prý pršet kolem 14té hodiny také, zatím tu svítilo sluníčko. U švagrové se mi líbí i v bytě i na chatce. Ona má rok co rok krásně upravenou zahrádku. Byla jsem tam i dva roky po sobě s vnučkami o prázdninách. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, u švagrové je moc hezky, má krásnou zahrádku.
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, je zajímavé, že tam u nich na zahrádce vždy zklidním a ,,uzdravím,, duši.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Švagrová má nádhernou zahrádku. Líbí se mi altán. Krásně upravené záhony, prostě pohádka. Nedivím se ti, že to tam máš ráda. Děkuji za prohlídku Ploskovic. Mám je trochu z ruky, tak kdoví, jestli se tam někdy podívám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, oni měli původně s mým bráchou zahrádku a chatku jinde, o asi 500m dál, ale město pozemek prodalo soukromníkovi na stavbu domu a všichni se museli ihned sebrat a jít ...tak sehnali tento pozemek a shnilou a ohořelou chajdu, kterou brácha zboural a postavil tuhle a altán.Růža zas vybudovala zahrádku.
      Ahojky. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Nádherné kytičky i všechno ostatní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, švagrové to vyřídím, bude ráda. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, švagrová to má na zahrádce moc hezké. Obdivuju hlavně muškáty, hotové Tyroly ! Pozdravuju Tebe a švagrovou, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ona se zahrádce hodně věnuje, je to taková pilná včelka ( to znáš, ne?), v tom jejich malém jezírku se jim ztrácely rybičky a brácha zjistil, že mu je tam kradou kočka a užovka.
      Pa a měj se krásně, KOČKO. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Ploskovice jsou nádherné. Loni tam byl zámek v lešení. Poslední dobou máme na to štěstí. Také se nám tam páv předváděl a stát těmi dlouhými pery. Švagrová má zahrádku jak malovanou, nádherně rozkvetlou. Pobyt v takové chatu ce musí být perfektní. Hlavní teď je, aby se uzdravila a mohla si dělat radost rozkvetlými muškáty, dál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, zrovna dnes mi psala smsku, že na zahrádku chodí jen v sobotu.Snad to vybojuje a bude zas zahradničit.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, muškáty miluju, je to nejvděčnějši truhlíková kytka a švagrová je má opravdu krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarinko, ten altán i chatku má vždy kolem dokola samé kvítí. Ale jednou jsem od ní dostala tak velkou a skvělou cuketu, že jsem ji sotva unesla.
      Měj se, Jarinko, hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Jj, něco k snědku ze zahrádky vždy potěší. Letos byla celkově pěkná úroda.

      Vymazat
    3. Jarinko, taková rajčata nebo papriky či okurky ze zahrádky to je jiná chuť než umělohmotky z obchodu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko,teda to jsou krásné muškáty,tvoje švagrová má krásnou chatičku i zahrádku.Teda takové muškáty jsem snad nikdy neměla,to je jak v Rakousku,kde jim balkony doslova přetékají takovou nádherou.Mám ráda muškáty,mám jich hodně,ráda je pěstuju,jsou nenáročné a v paneláku na balkoně mi dělají taky velkou radost.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, ahoj, moje švagrová Růženka má zelené prsty.Zahrádka je její hobby a je tam moc ráda, z paneláku je tam pěšky asi za 5 minut.S bráchou tam byli denně, brácha tam v létě i spával.S ostatními zahrádkáři okolo si do noci povídali.Grilovali s mým mužem, když jsme přijeli. Brácha ovšem v létě 2018 odešel a Růža dál udržuje zahrádku a chatku a altán.
      Jiřina z N.

      Vymazat