pátek 18. listopadu 2022

Cestou na hrad

 Když se tak zakoukám na fotky z výletu na hrad Krakovec, mohla bych sem  - ,,na nástěnku,,  - přišpendlit také tehdejší fotky z Rakovníka, kterým jsme logicky projížděli cestou na Krakovec a kde jsme se, jak je naším zvykem, aby byla pauza v řízení auta mého dvorního šoféra, na hodinku zastavili, abych si, pokolikáté již, opět oběhala náměstí a nějaké ty památky. A abych zcela samozřejmě skončila na náměstí v cukrárně! ( takže čas strávený tam je trochu delší)

Milé KOČKY, 

snad vám tyto snímky přijdou vhod v tyto tmavé dny, protože tehdy to bylo prosluněné a příjemné zastavení:














O zdejší zvonici a kostele a zachovalých branách jsem psala více už letos na jaře, kdy jsme tam byli na výletě s Janou a jejím manželem, tak dnes jen obrazem.

18 komentářů:

  1. Ráda jsem se podívala, Jiřinko! Nebyla jsem tam roky...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to město mám ráda, docela malé a památek dost.
      Přeji poklidný víkend. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Děkuji za krásné fotky z místa, kde jsem nikdy nebyla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, tak jsem ti kousíček ukázala a ráda. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Moc pěkné fotky,Jiřinko.Hezký den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  4. Opět zajímavé fotografie i zajímavá místa. Zvonička i brána jsou opravdu krásné. Hezké zastavení jste si udělali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, ty mi jistě rozumíš, že se tam ráda zastavím cestou někam, ale manžel se mne ptá, co tady zase chceš vidět, už jsme tu byli tolikrát, hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ještě jsem tu nebyla a opět jsem se přesvědčila, že je u nás tolik krásných a zajímavých míst. Děkuji za pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko,tam by se mi líbilo,to by bylo něco pro mě.
    Nádherně jsi vše nafotila.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, byla jsem tam tolikrát a vždy mám pocit, že bych to vše měla fotit znova, že to třeba bude lepší než minule, hihi.
      Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Jitko, schválně jsem pohledala, kdy jsem Rakovník naposledy dávala čerstvě na blog a - ??? - bylo to z výletu 2.května 2022 a zase to vypadá jako jiné fotky.
      Ahoj a měj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Lezarts

    No když je tam dobrá káva, není divu, že se tam ráda vracím. A hrad jistí atrakci😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, byly doby, kdy jsem brala na výlety celou partu známých a musela být v programu i hospoda a cukrárna, jinak mi kamarádka celou cestu domů ,,spílala,,.Ale to se stalo jen asi 2x.
      Měj se moc hezky. Jiřina z N.
      už jsi vytáhla ze stodoly sáňky?

      Vymazat
    2. Lezarrs

      Nejen saňky, ale i válenky a kožich😁

      Vymazat
  8. Také by se mě líbí po prohlídce místní historie zapadnout do cukrárny 🥰 Jiřinko, krásná procházka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme asi stejné spády, že? Měj se krásně. Jiřina z N,.

      Vymazat