čtvrtek 17. listopadu 2022

V sezoně

 Abyste tam hned nemusely, beztak mají v zimě zavřeno, ukáži vám hrad Krakovec, milé KOČKY, jak jsme ho s manželem jednou koncem července přepadli a to celkem snadno, zaplatili jsme si totiž poměrně nízké důchodcovské vstupné a pak už byl jen náš ( a několika dalších turistů ).Prolezli jsme ho a pofotili a krásně jsme si užili:

Navíc tu tehdy byla taková skromná, ale působivá výstava výkresů školních dětí.

Je to již nějakou dobu, ale proč bychom se netěšili z takové pěkné výpravy za historií: nejsem lakomá a ráda se rozdělím!

( minule to byl na blogu Krakovec uzavřený a podzimní, nyní má bránu dokořán a láká i vás - pojďte dál a můžete se tu cítit jako doma! a taky můžete přes zimu plánovat návštěvu na jaro 2023!)



























24 komentářů:

  1. Určitě bych tam s foťákem šmejdila taky !
    Měj pěkný sváteční den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já si tam, na různých hradech, pěkně polechtám fantazii. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Lezarts

    Tvé archívy vydávají poklady a svědectví, jak dobýváš nejen hrady, ale i Evropu😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, je fakt, že už jsme jich v lepším i horším stavu navštívili docela dost.
      Měj se báječně, i když zrovna není krásně. Jiřina z N,.

      Vymazat
  3. Jiřinko, moc ráda jsem se podívala na fotky, protože Krakovec jsem ještě nedobyla... Vlastně nevím proč, za návštěvu určitě stojí!
    Přeji hezký sváteční den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, několik hradů okolo Berounky mi taky ještě schází do sbírky. Snad z jara něco přibude do plánu. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, koukali jsme na jeden pořad, kde chodí herec se svojí dcerkou po místech, kde se točily pohádky a zrovna tam byla Krakovec. Ukazovali tam i triky z natáčení pohádky Ať žijí duchové. Děkuji za hezkou podívanou a přeji Ti klidný a příjemný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Járo, ten pořad znám, už ho asi po několikáté opakují, já 14 měsíců na telku nekoukám. Byl docela pěkně udělaný.
      A líbil se mi i ten pořad s dvěma muži o starých a zrušených hradech. Járo, hezký večer. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Na nějakém webu o místech natáčení filmů a pohádek jsem četla dotazy lidí, proč po natočení Ať žijí duchové nenechali filmaři hrad v té podobě v jaké byl po natáčení filmu. Tedy zastřešený a upravený. Nějak nemohli pochopit, že při natáčení scén opravy a opraveného hradu se používal model. Skvělá ukázka toho, jak dokáže kamera ošálit zrak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, s některými lidmi je to těžké. Film se líbil a hrad mu dodal pěknou atmosféru.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Ahoj Jiřinko,zas jsem s tebou navštívila místo,kde jsem nebyla.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, tak já jsem si zavzpomínala a tobě to asi přišlo vhod? Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Děkuji a doporučuji se tam v létě podívat. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, film Ať žijí duchové mám ráda. To je nějakých výletů s Tebou, vždyť já to vůbec nestíhám :o). Pa Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tak že bych zvolnila?
      Zdravím tě a přeji hezké dny i když počasí nic moc. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Na Krakovec bych se ráda podívala,už jsem si ho několikrát plánovala.Je to asi stejně km jako do Humpolce.Výlet na celý den.A teď si mě ještě svýma fotkama více navnadila.
    Jiřinko,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, když jsme tam jeli prvně, docela jsme to hledali, ale pak už vždy v pohodě.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Krakovec,je pěkný hrad,tam by se mi líbilo.Děkuji,že jsem se mohla podívat.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, já ani nevím proč, ale také hrady ráda vyhledávám a navštěvuji.
      Posílám pěkný pozdrav na Moravu. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Sem bych ráda někdy zajela. Zříceniny hradů mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, má jedinou nevýhodu, že bez auta je tam horší spojení! Jinak v hezký letní den super výlet. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. Vypadá to, že ten film všichni znají a mají rádi! Jiřina z N.

      Vymazat