sobota 5. listopadu 2022

Pozdní výlet

 To jsme si takhle jednou vyjeli pozdě na podzim do Rychnova nad Kněžnou a výletovali po okolí, jak je naším zvykem.

Milé KOČKY, 

od té doby je pravděpodobné, že se tam leccos změnilo a nebo, že se nezměnilo nic. To nevím. Já vám nabízím pohled na to, že i na podzim může být vhodný čas na výlety.


n
pohled klíčovou dírkou:








a popojedeme :





ty dráty jsou tam opravdu na nejméně vhodném místě, ráda bych toho umělce viděla:





18 komentářů:

  1. Vija
    Jiřinko, dnešní nahlédnutí k tobě mne vrátilo do vzpomínek. V Rychnově jsem byla s taťkou jako malá. Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, tak mělo smysl sem ten příspěvek s fotkami přidat. Zdravím tě Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, přijížděla jsem mockrát, ale jen projížděla. Ty si lepší, ty zastavíš... Je to krása!
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to je jinak - ty jedeš okolo za prací a nemáš času nazbyt, já jsem tam byla asi dvakrát na menší dovolené a v tom čase ,,vyzobávám,, předem vyhlédnuté objekty v okolí dočasného bydlení a pamětihodnosti a kdyby trakaře padaly, musím to vidět, hihi. Tvá Hanzelkozikmundová Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,to je nádhera.Tam bych se tak ráda podívala.A možná podívám.Když ujedeme za den 300 km,tak není co řešit.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, jen lituji, když nemohu dovnitř těch dřevěných zvonic nebo kostelíků, mám v plánu ještě asi dva objekty v blízké budoucnosti. Jinak jsme objeli snad vše, o čem jsem z map věděla. Ovšem nebylo to hned, trvalo to několik let. Ty jsi ještě mladá, máš čas. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ahoj Jiřinko,zas krásný tip na výlet.Preji krásnou sobotu Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, v tom kraji je toho taky hodně, byli jsme tam na dovolené několikrát a jednou dokonce s vnučkami a pořád je co obdivovat. Měj se moc hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Už nevím přesně kdy(musela bych to hledat) jsem taky kostel ve Slavoňově obdivovala.
    Díky za připomentí.
    Pohodovou sobotu !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, to se ti nedivím. Pod Orlickými Horami je toho více k návštěvě. Líbí se mi tam.
      Posílám pozdrav. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Ty dřevěné kostely se mi moc líbí. A je s podivem, kolik let přežily. Tento jsem nenavštívila a tak moc děkuji za seznámení. Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, škoda každé staré stavby - ( Guty nebo ten pod Petřínem ) které nezodpověné elementy zničí.Rve mi to srdce.
      Měj se báječně a ať ti to výletuje, abychom mohli dál u tebe obdivovat fotky. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko to je krásné místo a líbí se mi ta malinkatá zvonička. Takové dříve bývaly na mnoha návsích a zvonilo se jimi klekání, ale také oznamoval požár nebo umíráček. Krásný je ten dřevěný kostel i velká zvonice. Děkuji za krásnou podívanou a přeji Ti příjemné sobotní odpoledne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, na takové dovolené mám v hlavě tolik míst, která chci navštívit, že pak musím i v takovém počasí, kdy prší nebo je chladno, výletit a nebrat na to ohled. Jinak jsem ráda, že mě s těmi dřevěnými stavbami ještě nikdo neposlal do háje. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  8. JIřinko, všechny ty dřevěné stavby na tvých fotkách jsou krásné, moc se mi líbí. Díky za tvoje toulání, já se můžu kochat a také tak činím, pá 😉

    OdpovědětVymazat
  9. Jiřinko Hanzelkozikmundová, kroužila jsi kolem nás ! Přeju hezkou neděli, strávenou určitě někde na výletě. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, to by se mi také líbilo, uvidíme jak DNES bude!
      Ve vašem kraji se mi moc líbí a byli jsme tam na dovče prvně 2007 a hned trefa do černého. Pak jsme si to párkrát zopakovali a ještě - kdoví?
      Pořád je tam co objevovat. Jiřina z N.

      Vymazat