sobota 26. listopadu 2022

Večer pod lampami

Toulky Prahou ......

A co toulky potmě?  milé KOČKY ...račte mne následovat, doma budete včas, nebojte.























Jelikož nejsem odborník a neumím fotit v noci, držím se toho, co říkal kdysi jeden můj známý, když se mi podařilo udělat rozmazaný snímek, povídal: nevyhazuj to, budeme to vydávat za umění!

28 komentářů:

  1. Jiřinko, Tvoje romantické toulky po tmě se mi moc líbí, hlavně ta lampa. Užij si hezky adventní víkend, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné Jiřinko. Fotila jsi bez stativu a na to jsou fotky skvělé. Ráda jsem se s tebou prošla večerní Prahou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, těmto fotkám říkám ,,od boku,,. Komu se nelíbí, ať si nafotí svoje, lepší. hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, moc krásné fotky, takové snové. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, díky a měj se náramně, ty + manžel + KOČKA.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Vija
    Ráda se toulám Prahou.
    Hezkou sobotu přeji. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo, chápu, je tam hodně k obdivu. Měj se pěkně. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,moc krásně jsi fotila.Tvé toulání večerní Prahou je úžasné a já se moc ráda toulala s Tebou.Děkuju a přeju Ti krásný adventní víkend.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, ani mi nevadilo to chladno. Pa a opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, občas se taková procházka zadaří a má obrovské kouzlo!
    Děkuji a přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, však to znáš i ty, jak se v Praze dá výletovat. Zdravím tě. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, když nemohu spát,toulám se po blogach,takto s tebou a pod lampamy je toulání 👍 Moc hezké fotografie,aj ta maznuta.🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, snad i nadále bude na co koukat, děkuji ti, že ke mně chodíváš. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, fotky jsou skvělé. Je tam dostatek světel, tak že super. Moc hezké záběry jsi pořídila a já děkuji za večerní procházku Prahou. Hezky advent ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, jsi laskavá a díky. Měla bych se podívat po Praze ve sněhu, hihi. Jiřina z N.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  9. Lezarts

    V tom případě, děkuji za krásnou uměleckou reportáž z Prahy. Už to má nádech Vánoční atmosféry🤶🏻

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, adventní i vánoční nálady mám ráda. Taky se mi líbí, když přijdu na Staromák a voní tam punč.
      Měj se báječně. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Sice je teď ráno, ale procházka večerní Prahou vůbec není na škodu. Fotky máš moc hezké. Užila jsem si je.
    Pohodovou sobotu !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tak děkuji a zase něco připravím, aby bylo nač koukat. Díky za návštěvu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Ahoj Jiřinko, krásná procházka, jsem ráda, že jsem našla tvůj blog a vidím spoustu nádherných míst.Posilam moc pozdravů Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, já jsem ráda, že jsme se tu potkaly. Vítej a přeji ti příjemné dny.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Večerní Prahu mám ráda, má svoje kouzlo. Krásně jsi to zdokumentovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, jsou tam ta místa pod umělým osvětlením zase jinak kouzelná, že?
      Hezký víkend! Jiřina z N.

      Vymazat
  13. No páni Jiřinko, tak to jsi mne potěšila moc jelikož já ráda jezdila do Prahy ale po mé nemoci už nezvládám. Také děkuji , za milou návštěvu mého blogu - fotografie i za komentík. Krásné záběry opravdu se povedlo. Krásný víkend přeji s pozdravem Ivet;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tolik chvály, Ivetko, to se musím hodně polepšit!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Zajímavé fotečky. To bych asi svým foťáčkem nedala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, tak to zkus. Pa Jiřina z N.
      Jak říká jeden známý, když se nepodaří něco vyfotit: budeme si to pamatovat!

      Vymazat