pondělí 26. prosince 2022

Dvacet let

 Jako by někdo mávnul proutkem - a uteklo dvacet let. 

Milé KOČKY,

náhodou jsem narazila na fotky, kdy jsme s manželem dne 22.12.2002 jeli do Prahy do Botanické zahrady Na Slupi a pak jsme se prošli po Staromáku a napadlo mě, zatím, než budu mít čerstvé snímky z dneška, sem pár fotek z toho dne dát. 












17 komentářů:

  1. Jiřinko, krásné fotky. Měj pohodové i další sváteční dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, je zajímavé, že botanická zahrada mě v zimě vyloženě přitahuje. Pa a opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, to je moc hezké ohlédnutí. Na Slupi jsem nebyla už roky...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, já ráda koukám na exotické rostliny. Nejčastěji jsme ale jeli do Liberce.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Měli jste tenkrát prima předvánoční výlet.
    Hezký sváteční den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já si klidně naordinuji celé odpoledne v pražských vyzdobených pasážích a baví mě pozorovat šrumec. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ahoj Jiřinko, hezké fotky.Preji krásný sváteční den Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko,moc hezké ohlédnutí,krásné fotky.Přeju Ti hezký sváteční den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, věřím, že ty máš také krásné vánoční svátky. O dnešku se rozepíšu co nevidět. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  6. .Lezarts
    …jako by to bylo včera😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, vypadala jsem o chlup líp než teď.Ale co, za dalších dvacet let to bude zase jinak, hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Lidé zestárli, světýlka jsou dražší... a proč si kazit krásné vzpomínky. Moc se mi fotky líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, světýlka jsou na Vánoce potřeba. Já zapaluji svíčky téměř denně. Pa Jiřina z N.

      Vymazat