neděle 25. prosince 2022

Svátek

Zítra je Štěpána a chodilo se na koledu, já si vykoleduji sama - něco pro sebe.  Otočím se do letošního, téměř uplynulého roku - a rozhodnu se, co mi utkvělo hodně v paměti.

Je to pohled na Julské Alpy a často na ten výlet myslívám, hlavně v době, kdy jsem nucena dvě, dvě a půl hodiny sedět, nic nedělat a jen čekat, až mi do žil nakape jed, který mi má pomáhat. Mezitím si pouštím v mysli ,,film,, s těmito krásnými scenériemi.

Milé KOČKY, asi se mi nedivíte, že jsem tyhle snímky vyvolila jako jedny z nejhezčích letos?






10 komentářů:

  1. Vůbec se nedivím. Jsou to krásné fotky z krásných míst.
    Hezký sváteční den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, bylo tam krásně, i když jsme tam byli jen jedno odpoledne.
      Moc tě zdravím. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ahoj Jiřinko,jsou to překrásné fotky.Jsem tak moc ráda, že jsem našla tvůj blog.Preji krásný sváteční den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, já jsem také ráda, žes to tu našla a snad i nadále se budeme na blogu scházet? Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Dobré ráno Jiřinko, přeji krásný dnešní Hod Boží i zítřejšího Štěpána a celý příští rok. Přeji zázrak zdraví, který Vám jistě "kouzelná vodička do žil" (jakýpak jed!) jistě přinese. Mě ho přinesla už 2x a jsem za to vděčná, že takové "vodičky" jsou. Držím Vám palce, pěsti i tlapky. A Váš film je krásný a podle sebe vím, jak takové filmy pomáhají. Mějte se dobře a ať se daří!
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, navrhuji tykání. Jo, jo, vypadá to, že jsme obě recidivistky, ale musíme si ten boj něčím vylepšit. Tak přeji, aby dojmů bylo více pěkných, než těch negativních, i když díky za to, že žijeme v zemi, kde léčba funguje a je dostupná.
      Krásný konec roku a bezchybný vstup do nového. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, jsou skutečně překrásné.
    Přeji krásný sváteční den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, je zajímavé že místa u moře nebo v horách se tak líbí. Pěkný podvečer. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Nádherné fotky,Jiřinko.Ráda jsem se podívala.Měj dnes krásný den,děkuju a posílám pozdravy celé rodince! Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, také zdravím a docela jsem si to dnes užila. Měj se moc hezky. Jiřina z N.

      Vymazat