sobota 17. prosince 2022

I tohle

I tohle je Praha! milé KOČKY...

To si tak namířím uličkami Staré Prahy jinam, než obvykle a narazím na takovou hrůzu, až se sama divím. Ale pak mě napadlo, že některým lidem se to třeba líbí a tudíž jsem tomu věnovala několik snímků.

A pokud byste se mě zeptaly, milé blogerky, kde to DÍLO je možné spatřit - ráda vám to sdělím:

ulice  Vejvodova.




aby se to vyvážilo:






U Vejvodů jsem načapala hanbáře:




17 komentářů:

  1. Po úvodních fotkách (ruce bych pachatelům urazila!) křehká krása...
    Jiřinko, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko,jo někdo nemá soudnost,dala bych jim trest veřejné prospěšné práce a tu ošklivost odstranit.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Libuško,no ty první fotky nechápu jak to někdo může udělat.Ty fotky s porcelánem to jsem se pokochala.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Je to fakt hnus ! Mně se tak nelíbí tímto způsobem poničené fasády, různé plochy. Kdyby to mělo alespoň náznak kumštu. Je to škoda, protože další fotky jsou o něčem jiném.
    Klidnou sobotu !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. To je fakt hnus, Jiřinko. Ještě, že jsi to vyvážila tou krásou na konec, i když ta pachuť tam pořád je.

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko ty čmáranice mi také vadí. Takové vandalství !!! Jinak krásné sklo i porcelán. Vím, že to máš ráda. Líbí se mi fresky na fasádě. Ty zdobí, ale ty čmáranice mě také rozčilují a nejvíc, když se objeví na památkách. Přeji Ti krásný večer a pohodovou Zlatou neděli s odpočinkem po cestách.

    OdpovědětVymazat
  7. Moje milé přítelkyně, které jste zde zanechaly názor na počmárané zdi:Myslím si, že pokud někdo posprejuje smysluplně nějakou betonovou zeď u dálnice, smířím se s tím, ale zdi barokních ( a jiných ) paláců třeba v Praze? - asi nejsem moderní, ale nelíbí se mi to. Na rozdíl od skla, vytvořeného mistry skláři, i když doma takové nemám.
    Přeji všem krásnou neděli.
    ( do Štědrého dne už jen týden! )
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Jiřinko, souhlas. Opravdu hnus fialovej !!! Pa Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Vija

    Jiřinko, u prvních fotek jsem se lekla, vážně hnus co lidi dokáží. Dál už je pokračování co potěší.
    Měj hezkou čtvrtou adventní neděli. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, ono jak kde a kdo sprejuje. Takže, ne každý je umělec a ne každý je vandal. Ve Staré Praze se to podle mne nehodí.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Lezarts

    Duté hlavy sprejařů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, jednou jsem viděla někde na ohradě z prken nasprejované obrázky podle předlohy ze školky a to bylo, kupodivu, pěkné.
      Měj se hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko,ty první fotky jsou hnusné a jak už tady někdo přede mnou psal,ruky urazit! A dále jsou to krásné,křehké fotky nádherného sklářského umění.Přeju ti krásné předvánoční dny.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, mě by jednou zajímalo, co ti sprejeři mají v hlavě a co jim to dává, čmárat takto na zdi, jestli to, že vědí, že nasí..jí lidi?
      Ohledně toho skla a porcelánu, to se mi moc líbí! Ty etažéry! Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Ty "umělecké" malby na zdech jsou příšerné a nevím, zda se najde někdo, komu se to líbí. Snad se to nemůže líbit ani samotným tvůrcům, spíš mají radost z toho, že něco mohli poničit a že je při tom nikdo nechytil, ani se o to nesnažil. Výlohy plné skla, to je něco pro mne. Už nic nekupuju, ale stále budu obdivovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie, mám to stejně. Vidíš, mohla bych udělat příspěvek s nějakým sklem, které se mi líbí a kdysi jsem ho nafotila. Pa Jiřina z N.

      Vymazat