neděle 18. prosince 2022

Lavička

 Kéž lavičko, kéž bys promluvila...

Nebo raději ne!?

Milé Koćky, cestou od našich mladých na vlak:




20 komentářů:

  1. Kdoví jaká tajemství skrývá. Kouzelný záběr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, to už jsem klusala na vlak a ještě jsem rychle vytasila a dvě fotky udělala...
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ahoj Jiřinko, krásná fotka.Preji krásnou adventní neděli Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, nějak mě to nutilo ji vyfotit. Mám hodně fotek mých vnuček u této lavičky, když byly malé a hrály si tam s kočárky a plyšáky v létě.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. To je hezká fotka !! Má kouzlo zimy.
    Měj pohodovou adventní neděli, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, taková večerní, poklidná chvíle. Posílám ti pozdravy. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts
    Zimní romance🙂❄️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, stálo za to sundat rukavice a udělat snímek. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, hned mi došla ta melodie... Lavička v jasmínu...Kéž lavičko, kéž bys promluvila, vždyť ty vlastně dávno patříš k nám, ruka má tě kdysi poranila, když jsme ryli srdce a v něm monogram....Zpívala ji tuším Yvetta Simonová...Moc hezká fotografie Jiřinko. Krásný večer Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, právě mě tam přesně tahle písnička napadla! Díky. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Krásná fotka. Lavička by asi mohla vyprávět, ale tajemství by se prozrazovat neměla. Zdravím, pá 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, přesně tak. Tajemství se musí uchovat. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Krásná zimní romantika...
    Jiřinko, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, bylo to náhlé vnuknutí a focení v kalupu, aby mi vlak domů neujel.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Pěkné zimní kouzlo. K posezení zasněžené lavičky teď zrovna dvakrát nezvaly, v těch mínus patnácti :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petře, to bych musela mít kožich jako ponocný od J.Lady, abych tam mohla posedět. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Krásná zasněžená lavička.Opravdu nádherně jsi zachytila toto bílé kouzelné tajemství.Marťa.

    OdpovědětVymazat