pondělí 12. prosince 2022

Praha zasněžená

Pro pestrost zařadím Prahu taky v bílém hávu a to jen tak pro pobavení...jak zpívá J.Nohavica, vždy, když jdu po Praze a je sníh, nedá mi to si na tu jeho písničku nevzpomenout.

Milé KOČKY: můžete si prohlédnout tyto fotky a povinně vypít čaj s rumem nebo svařené víno...abyste nenastydly.























                                                   Brrr...

20 komentářů:

  1. Jiřinko s tím sněhem je to nádhera. Spousta památek se tak ukáže s jiným světlem. Moc hezké fotografie. Jsi šikovná. Přeji ti příjemný vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, díky, dnes jsem musela ráno do Prahy a protože v noci dost nasněžilo, byl pohyb po chodnících problematický. Hlavně pro staré lidi.
      Jen jim za ten balet nikdo nedával známky. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Mám tu sice kávu, ale užila jsem si to. Stačí malý poprašek a kouzlo je ještě silnější...
    Jiřinko, přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko a slibují mrazy, tak to bude ještě zajímavé. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Tak dnes už bude Praha opravdu zasněžená.Když je sníh u nás,bude i tam máme stejnou nadmořskou výšku.O víkendu byla v Praze vnučka s přítelem a to jsou fotky ještě bez sněhu.Praha je krásná vždy-
    Hezký začátek týdne Jiřinko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, ráda fotím ty prdelaté nahé andělíčky pocukrované sněhem. Ani nemusí být z Prahy.
      Veselé pondělí!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ahoj Jiřinko, když je sníh hned to vypadá Vánočně moc hezké fotky.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, zasněžená krajina mi vždy přijde taková čistá, uklizená. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Praha v bílém - to se mi líbí. Nejen Praha, ale i jiná místa bílou nadílkou dostávají něco navíc.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to máš pravdu, viděla jsem pod sněhem Krumlov a to byla pohádka. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts

    Není roční období, které by Praze neslušelo❄️

    OdpovědětVymazat
  7. Svařáčků teď pár v Praze bylo, i nějaký ten rumík. Ale sníh ne ..... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, dnes ráno tam sněhu bylo dost, ale nehodil se mi do krámu. Naštěstí jsem neupadla, ani si nic nezlomila.
      Musím se podívat na oba blogy, jak jste s Míšou řádily.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Krasně zasněžená Praha.Je nádherná v každém ročním období.U nás včera sněžilo celý den,taky v noci i dneska.A máš pravdu krásný bílý sníh skryje to,co moc pěkné není a vše vypadá čisté,uklízené.Snad budou bílé vánoce,ale moc tomu nevěřím.Měj Jiřinko,krásné adventní dny a opatruj se! Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, sníh je nejlepší atrakce pro děti, později už jsou s tím jen problémy. Pokud tedy někdo není jako můj táta, který dělával do zahrady sněhuláka ve tvaru prsaté ženy nahoře bez, v nadživotní velikosti!, a okolojdoucí na ní mohli oči nechat!
      A když hodně mrzlo, tak ji poléval, aby dlouho ,,vydržela,,!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Vija

    Jiřinko, odpoledne jdu na Mírák, dám si s kamarádkou svářo a budu se kochat. Bílá a světýlka. Měj se hezky. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, tak si to, děvčata, užijte a nezapomeň - šálu a rukavice! Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko, pocukrované fotografie jsou moc krásné. Líbily by se mi jako pohledy ! Pa Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat