sobota 7. ledna 2023

Na Šumavě

 Bohužel, pro tuto chvíli se tam jen ve vzpomínkách vrátím, milé KOČKY, ale raději bych tam zas jednou zajela a pokochala se. Máme Šumavu raději, než Krkonoše a vlastně ani nevím proč, jestli je to tím, že jsme ty kopce tam více prochodili a poznali? že když vylezu na kopec, už chodím jen téměř po rovině? 

Jeden čas jsme se naučili jezdit do Elsyna Dvora a odtud jsme vyráželi na výlety do okolí. A jelikož se nám tam více než líbilo, naše návštěvy jsme sem směrovali jak v létě, tak v zimě. Ne, že bychom zanevřeli na naše dočasné bydlení v Sušici, to ani náhodou, u naší oblíbené paní domácí, v pokojíku s výhledem na Svatobor a pod kostelíčkem Anděla Strážce to máme také moc rádi. A ty koláče se švestkami v Sušici, ty nemají chybu. Nebo ubytování na Modravě také bylo prima, tam jsme se dokonce nabídli, že uklidíme zmrzlé schody a dostali jsme za to panáka becherovky!

Nu, musím se pro tuto chvíli spokojit s fotkami a vzpomínkami na náš pobyt v Elsyně Dvoře před časem:( pozn.: mnohokrát jsme tam byli s mladými a vnučkami a to mělo také své kouzlo )

( mají tam bazén a když je venku fujavice, vlezu do plavek!)










nesmí chybět cesta kolem Vydry:



ty večery:


a cestou domů zastavení v Dobrši a Nepomuku:












mám ráda, když někam jedeme, vyzobávat cestou tam i zpátky nějaké rozinky - nepříliš známé památky a pod. - taková kratší zastavení - 
poté už fičíme k domovu...



20 komentářů:

  1. Jiřinko, nádhera. Vzpomínán na naši Šumavu přesně před rokem, na ty kopce sněhu... Ty teď nejsou ani v Alpách... A po cestě to mám stejně - i když to občas svádím na to, aby se Aaron prošel :o)
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moje kamarádka jezdívá na jeden zátah na Slovensko a to někam za Žilinu, mě by z toho kleplo. Když vím, co toho k vidění je po cestě! Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Krásně je na Šumavě.Jsem zvědavá,zda se sníh vrátí do hor.Zasněžená
    krajina je lákavá,obzvlášť teď,kdy zase pořád prší.
    Jiřinko,měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitiu, taky bych ráda viděla sníh a zimu, alespoň na chvíli. Ale topíme plynem a tak by ty mrazy nemusely být moc vysoké. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ahoj Libuško, jezdila jsem do učňáku do Kašperských Hor a moc ráda se tam vracím.Krasne fotky.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, Kašperky a hrad máme také rádi, však jsme tam párkrát šli a vidíš, něco mě napadlo a dám na blog...Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, díky za krásné fototoulání a za tipy na ubytování! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, kdybych uvedla, kde všude jsme o dovolených bydleli, to by bylo čtení!
      Ale jsem ráda, že jsme si tu naši zemičku trochu poběhali, dokud nám to s dědoušem chodilo. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Krásné zimní fotky, krajina pod sněhem je prostě OK.
    Měj pěknou sobotu !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, vypadá taková uklizená. Opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko to jsou moc krásné fotografie. Máš moc hezké vzpomínky a plno krásných fotografií. Díky za moc pěknou podívanou. Krásnou sobotu ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Járo, však víš, jak je príma, když má člověk dovolenou a může poběhat kousek krajiny nebo se podívat do nějakého hezkého města.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, opravdová bílá zima nádhera. Také máme Šumavu rádi, hned se podívám na Tebou doporučované ubytování. Zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, prosím, napiš mi, mám pro tebe zprávu. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Lezarts

    Moc povedené snímky ze zasněžené Šumavy! Není divu, že se tam rádi vracíte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, to mě přimělo prohlédnout si některé fotky ze Šumavy jak zimní,tak také z jiného ročného období a hned bych tam jela ...
      Měj se moc hezky a co nového doma chystáš? Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Moc pěkné.Na Šumavu si vzpomínám jen z dětství, kdy jsme tam jezdili na výlety často a ráda se tam občas na skok zastavím. Letos plánujeme zájezd poblíž. Tak uvidíme cAle nejdelší návrat do mého kraje se konal už v roce 2005, což je už dávná historie, však v tomto století. ,😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie, já jsem měla štěstí, že jsem v době, kdy mi to docela chodilo, oběhala notný kus Šumavy a tak k tomu mám vztah.Ochočila si mě, Šumava,. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Šumava a ještě se sněhem = krása nebeská. Jiřinko, zdravím, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, mohu potvrdit, že je krásná vždy, na jaře s blatouchy okolo potoků a na podzim s barevnými listy a jeřabinami, se sněhem ,,zimój,, i v létě, posílám pozdravy. Jiřina z N.

      Vymazat