středa 11. ledna 2023

O kus dál

 Dnes je středa, něčeho hezkého je třeba, milé KOČKY, dnes vás zavedu do hlubokého lesa! a 

nebo raději do těch Krkonoš, o těch jsem snad pořádně nikdy nic nepsala a krom Harrachovska nedávala na blog.
Přitom jsme do Slávie ve Špindlu jezdili docela často...a na Žalý...


















18 komentářů:

  1. Krkonoše mám ráda,tak máme je nejblíže.A vzhledem k tomu,že má manžel bratra v Harrachově a já měla sestru roky v Kořenově a Tanvaldě jsme je prošli skrz naskrz i na běžkách a dobře jsme udělali.Teď kopce necháváme těm mladším.
    Krásné připomenutí.-
    Jiřinko,hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já právě mám projité jen Harrachov, Tanvaldsko, Kořenovsko ( rozhledny pod. ) a pak ve Špindlu okolo Bílého Labe, Žalý.
      Jo a párkrát Sněžka.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Nádherné. Je škoda, že jsem ještě neměla digitální fotoaparát, když jsme chodili po horách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, taky lituji, že ty foťáky nebyly, když jsem trajdala po světě dříve. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. No jo, Krkonoše. Je tam hezky! Koukám na ně z mnoha míst od nás :-).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko to jsou krásná místa i fotografie. Když byli kluci ještě školou povinní, tak jsme byli dva roky po sobě díky možnosti rekreace od ROH, na chalupě v Benecku vždy na týden. Navštívili rozhlednu Žalý, která byla kousek od chalupy a části Krkonoš také prochodili.. Škoda, že z té doby nemám žádné fotografie, jen vzpomínky. Děkuji za připomínku a přeji Ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, tyhle hory už asi pro mne a mého manžela nejsou a jsem ráda, že jsme alespoň něco poběhali.Vím tam o nějakých místech, která bych ještě ráda viděla, ale to víš, moje nohy si o tom myslí své. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Krkonoše jsou krásné a hodně jsme se tam najezdili.Celá rodina jsme jezdili do Pece p.Sněžkou několikrát do roka.Troufám si říct,že je máme dost prochozené.Ráda na to vzpomínám.Kluci jsou velcí,zážitky zůstaly.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, to mě těší, že máš takové hezké vzpomínky, oni zase budou brát své děti někam na výlety. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  6. V Krkonoších jsme byli několikrát, a to v zimě i v létě. Dřív jsme jezdili na běžky, později na pěší turistiku. Přestože dcera žije nedaleko Pece pod Sněžkou, jezdíme tam jenom občas. Fotky jsou moc hezké. Zdravím 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jsem ráda, že se ti líbí i že máš osobní zkušenost. Nejvíc se mi líbilo, když jsme do Špindlu jezdili s kolektivem z práce na tři dny ( výjezdí zasedání ) a vyprávělo se večer u svařeného vína co kdo kdy v horách zažil.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Ahoj Jiřinko, krásné fotky byli jsme tam,ale už je to hodně dávno bylo tam moc hezky.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, já si myslím, že se má poznat kde co. Tak se opatruj a měj hezky. A přijď i zítra. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Lezarts

    Dnes to máme vzhůru k výškám😁 Příjemná změna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, ty mě dokážeš rozesmát a že to po včerejšku docela potřebuju. Pa Jřina z N.

      Vymazat
  9. Večer jsem se vrátila z Harrachova - mám psát víc :o)
    Jiřinko, děkuji za úchvatné fotky a přeji pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tak to ti přeji, v létě - až tam pojedete - to vezměte kousek za hranice a jděte se podívat na vodopády. Jiřina z N.

      Vymazat