čtvrtek 12. ledna 2023

Obyčejný výlet

 Dnes, ve čtvrtek, se podíváme na jeden takový náš obyčejný výlet, ale nedejte se mýlit, milé KOČKY, co na tom, že byl tehdy únor a žádné vedro, i tak se dá krásně poznávat republika a potěšit duše.

To jsme si prohlédli Prachatice, moje oblíbené město, o kterém  (a stejně tak o Žatci ) tvrdívám, že až je někdo opraví a dá do pořádku, turisti se jim tam pohrnou ve velkém - a mnohým upadne čelist!

Cestou zpátky na ubytování do Sušice jsme se stavili u rotundy pod Javorníkem, na kterém je pěkná rozhledna a také jsme si udělali zastávku na chvíli v Kašperských Horách. 

Proč bych vám něco z toho dne nepřiblížila?






















10 komentářů:

  1. Tak pro mne to až tak obyčejný výlet není, protože v tuto části naší zemičky moc zmapovanou nemám. Takže ráda jsem se na fotky podívala.
    Měj pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ty to tam máš pořádný kus cesty. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ahoj Jiřinko,i když tady to taky znám určitě to není obyčejný výlet moc hezké fotky.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, na Šumavu kdykoli a jak říkám z legrace - bosa a přes rozbité sklo! Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,to jsou nádherná místa.V Kašperských horách jsem nikdy nebyla
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, mohla jsem přidat i hrad Kašperk, tam když jdeš z Kašp.Hor v době kvetení pampelišek, je to pohádka. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko to jsou opravdu nádherná místa moc krásné fotografie. Líbí se mi všechny. Nejvíc se mi líbí ta budova s věží na sedmé fotografii shora a čtvrtá odspodu. ta o je také nádhera! Prošla jsem si vše několikrát. Jsou to místa která neznám a opravdu jsi mě svými fotografiemi potěšila. Děkuji za úžasnou podívanou a přeji Ti klidné a hezké dny i když nám počasí teď moc nepřeje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, v Prachaticích je tolik krásných, ale zanedbaných domů a v těch Kašperských Horách je to tuším radnice.Byli jsme tam nedávno, asi před rokem a místy se to vylepšuje, ale jde to pomalu.
      Ráda sleduji pokroky, pokud jsou. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, tahle místa bych si ráda osvěžila. Je to už hromada roků... Snad to vyjde!
    Moc zdravím a hezký večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tak ať vám to vyjde. Těším se na tvé fotky. Jiřina z N.

      Vymazat