čtvrtek 26. ledna 2023

Od Krásného Dvora - k Ohři

Pokračujeme v přivolávání jara?

Mezi ty předjarní výlety mohu počítat jeden z mnoha, který jsme podnikli s Janou a mým manželem do Krásného Dvora a pak jsme dále jeli do Kadaně...našeho občasného cíle...odkud obvykle podle Ohře jedeme ku Karlovým Varům. A tudíž se zastavíme v Klášterci a v Ostrově a projdeme si je...

Milé KOČKY,

v parku kolem zámku v Krásném Dvoře bylo tehdy opravdu na rozhraní mezi zimou a jarem, ale už to slibovalo leccos:

Kadaň stokrát jinak:

dost se divím, že ty nahnuté domky neupadnou, hihi

Klášterec n.O.

Ostrov n.O.

Ostrov n.O. - tam se jednou opět vrátím! - to říkám pokaždé!

1. Jiřinko, to jsou krásné fotografie z nádherných míst. Do Kadaně jsme se chystali už několikrát, ale vždy nám do toho něco přišlo. Kolem Ohře je spousta krásných míst. Například my jsme před lety šli z Bohušovic nad Ohří přes Terezín do Litoměřic podél Ohře. To byla krásná cesta....Ona se hezká místa najdou všude...Měj se moc pěkně. Hezký den

1. Jaruško, kolem Ohře je to moc pěkné po celém toku, to máš pravdu. Jen ten úsek u Lokte jaký má půvab.A takových míst u nás je, tak máme co dávat na blog, hihi.
      Pěkný den! Jiřina z N.

2. Jiřinko milá, děkuji za výlet do míst, kde to mám ráda a kam se v létě snad zase vydám.
    A v Ostrově, krom zámku, parku, atd, je "Na Staráku" třeba zajít do cukrárny nabrat síly :-) A kousek od Ostrova nevynechat Horní hrad - Hauenštejn ............krásně tam je.
    Měj se hezky a opatruj se.
    U nás zase mlha a klouže.............
    Eva

1. Evi, hrady, zámky a pohledy na Ohři od nich, za těmi se tam dá jezdit vícekrát, to neomrzí.Zdravím tě! Jiřina z N.

3. Ahoj Jiřinko , hezké fotky v Ostrově jsem nikdy nebyla tak alespoň s tebou se tam podívám.Preji krásný den Iveta

1. Ivetko, však se ti to jednou třeba povede. Měj se dobře. Jiřina z N.

4. Tak jsem zase byla na pěkném výletě a ani mne nohy nebolí :-). Dokonce jsem ho hned mohla absolvovat okamžitě znovu.
    Klidný den, Jiřinko !
    Hanka

1. Hani, ty jsi báječná spolucestovatelka a vždy spokojená, pro tebe je radost dělat výlet, hihi.
      Ahojky a opatruj se. Jiřina z N.

5. Jiřinko,to jsou všechno krásná místa a nikdy jsem tu asi nebyla.Kdysi jsme projížděli
    s manželem naší republiku,ale to bych se musela podívat na staré fotky.
    Měj se hezky

1. Zrovna tímhle směrem, Jitko, jezdíváme s manželem často, protože tam nemusíme přes Prahu.A mám dojem, že se tam zjara vydáme zas, i když trošku jinak.Pěkný den. Jiřina z N.

6. Jiřinko, Krásný Dvůr a Ostrov se nám moc líbil. Děkuji za hezké fotky a přeji příjemný den. Helena

1. Helenko, tím směrem mám ještě jeden plánovaný výlet na hrad, kde jsem dosud nebyla i když jsem tam procestovala už poměrně dost. Pa a těším se na další setkání s tebou u tebe nebo u mne na blogu. Jiřina z N.

7. Ahoj Jiřinko, tak jsem si zase užila krásný výlet s Tebou a Tvými blízkými. Děkuji... Všechna tato místa jsem nikdy nenavštívila... tak děkuji za inspiraci a těším se na další toulky... ☺ Měj se hezky, Peťka ☺

1. Peťo, děkuji - od začátku, co jsem v dubnu 2014 nechala založit svůj blog, jsem si přála, abych sem mohla vkládat fotky z výletů a případným zájemcům jimi přiblížit mnohá pěkná místa v ČR.Pokud se to daří, je to moje velká radost.
      Dobrý večer. Jiřina z N.

8. Jiřinko, další přehlídka krásných fotek. 👍👍👍
    Krásný Dvůr je kouzelné místo, kam se rádi vracíme. Když jsme byli na prohlídce interiérů, bylo jsme čtyři. Docela mně to překvapilo.
    Do Kadaně jsme s mužem jezdívali na závody motokár. Nevím, už se to tam možná nekoná, trať bývala na náměstí. Klášterec a Ostrov také znám. Na zámku v Klášterci je úžasná sbírka porcelánu.
    Děkuji za exkurzi při které jsem si zavzpomínala na milá místa.
    Měj hezké dny a opatruj se. 💓🍀

1. Alenko, v Krásném Dvoře mají na zámku ty obrazy se psy, že jo?
      Nám se posledně moc líbilo v lázničkách u Klášterce, zrovna kvetly lípy a bylo to tam moc hezké. Ostrov je také pěkný, tak to máme podobné zkušenosti.
      Dnes je to se mnou nějaké nahnuté. Pa Jiřina z N.

9. Krásná místa, díky za další krásný výlet! :)
    Ty nahnuté domky mi připomněly ty v Amsterdamu, tam jsem se taky divila, že nespadnou :D.

1. Janinko, ono to na fotkách nebo na obrazech bývá obvyklé, že jako padají, ale na rozdíl od paneláků to vypadá dobře. Měj se moc hezky a hravě. Jiřina z N.

10. Lezarts

Netušila jaké historické poklady se nacházejí v těchto místech. Je to na pováženou…, ze zeměpisu bych to měla dnes za 5😐

1. Renátko, já jsem v r.1966 ze zeměpisu maturovala a dnes bych měla lepší znalosti. Jiřina z N.

11. Jiřinko,to jsou zase úžasná místa,krásné fotky.Těším se na teplo,až se zase někam podívám.Jsi pro mně inspirací a hnacím motorem.Tato místa jsem nikdy nenavštívila a mám velkou chuť se tam rozjet a podívat se tam.Měj pěknou sobotu a děkuji! Marťa.

1. Milá Marťo, loni, v r.2022, jsem k velkému překvapení navštívila zase spoustu míst, o kterých jsem ani nesnila a nenavštívila mnohá místa, kam jsem chtěla. Tak doufám, že letos to nebude jiné a osud mi nadělí zase nějaké hezké zážitky.
      Já jsem připravena se nechat příjemně překvapit. Jiřina z N.
      a pak třeba překvapím i návštěvníky svého blogu?...