pondělí 9. ledna 2023

Schválně

 Tento týden máme pár dní do voleb - prezidentských, ne, že bych je chtěla nějak ovlivňovat, ale - schválně, milé KOČKY, 

dokážu vám, že naše zemička by si politiky včetně prezidenta na úrovni zasloužila, nevěříte?

Dám si práci a pár dní vám sem vždy přilípnu krásná místa z různých koutů naší pidizemičky, abyste viděly, jak to tu máme hezké...souhlasíte? Lovit budu z fotek, které jsem nafotila porůznu na výletech či dovolených, fotky budou klidně i fousaté, ale co...

Dám s tím pokoj až po volbách, pak zas budu mít čas na možná že normální myšlenky a obyčejné aktivity. 

Na pondělí 9.1.2023 si dáme třeba:  že by Brno? 

vypadá to, že výběr dělám se zavázanýma očima špendlíkem do mapy, hihi, výběr bude nahodilý, neb mám pocit, že je u nás všude krásně...













28 komentářů:

  1. To je moc hezký nápad, Jiřinko!
    Ráda se u tebe na naše poklady podívám!
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko a ty máš navíc čerstvé dojmy! Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Určitě se ráda podívám. Souhlasím s Tebou, že je u nás krásně.
    Klidný den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, asi by mi fotky z hezkých míst republiky vydržely i na víc dní než uvažovaný týden. Přeji ti, aby leden utíkal a jaro bylo blíž a blíž. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, máš krásné fotky z naší malé a krásné zemičky. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, to máš pravdu a někdy nevím, kde se mi líbí víc. Už mám zase plno plánů, jen čekám, až bude delší den. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Vidím, že budeme nazouvat “sedmimílové boty”😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Návštěvníci mého blogu to budou mít s prémií - bez námahy, v teple domova. Snad můj výběr nikoho neurazí. Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Lezarts
      Omlouvám se, zapomněla jsem se představit☺️

      Vymazat
  5. Ač ateista, budu se snad každý den modlit aby nevyhrál Bureš! Protože by to byla další ostuda pro tuhle krásnou zemičku o které on nemá ani za mák ponětí co v ní je za krásy....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, když máš v hlavě prachy a podobné věci, nemáš čas na krásy a památky, ale mohl by nějakou korunu přidat na opravy - je tu stále hodně co napravovat.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Pěkný nápad. V naší malé zemičce je spoustu krásných míst.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, važme si toho, že je to tu takové a ne horší. Zdravím tě na vzdálenou krásnou Moravu. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Ahoj Jiřinko, ráda budu s tebou cestovat třeba v Brně jsem nikdy nebyla tak děkuji za skvělý nápad.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, tak to zapřemýšlím, co tam budu dávat jindy. Ale v archívu toho mám dost a snad něco přibude čerstvého za pár dní. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Hezké fotografie Jiřinko. U katedrály sv. Petra a Pavla (která je na desetikoruně), jsem byla, když jsem byla v Brně na prvním školení. Na Špilberk jsem se nedostala ani při druhém školení, protože bylo moc učení a to jsem odpoledne trávila učením, abych složila zkoušky... Tak že jsem znala jen cestu z nádraží ke školícímu centru a to ještě "šalinou". Moc ráda jsem si Tvé fotografie prohlédla. Přeji Ti příjemný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, v Brně jsem měla kamarádku Dášu, také jsem tam, občas, jela na sl. cestu, ale to je dost roků, jednou jsem tam (kdysi dávno) zažila zajímavou historku, třeba o ní jednou napíšu, ( mně se pořád dějí věci! ) - manželovi se tam líbí ZOO a mně nedaleké Veveří, kde už jsme také párkrát byli. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Krásné fotografie.Brno moc neznám,ale vzhledem k tomu,že tam od nového
    roku bude jezdit vnučka na trénink,tak se tam možná podívám
    Jiřinko,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Brně je to moc hezké, ale busem na zájezdu jezdit okolo nádraží je o strach, protože se tam něco předělává a řidiči vždy vrčí. Jinak Jitko, přeji ti, abys ses tam podívala, není nad to, mít osobní zkušenost.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Krásné obrázky!
    Koukala jsem se včera na superdebatu a to, co tam někteří předváděli... až jsem se za ně styděla. To snad není možné, co za materiál některé strany nominovaly... Já už mám vybráno, tak snad konečně na hradě bude sedět někdo s kultivovaným a klidným projevem i vzezřením.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, spadla jsi 2x do spamu, tak jsem druhý komentář vymazala, promiň. Necháme jen ten první? Jinak já na telku od září 2021 nekoukám vůbec a tak kandidáti mohou plácat co chtějí. Udělám si obrázek jinak.
      Jsem docela napnutá, kdo bude zvolen a kdo usedne na Hradě. Snad už tam nebudou vlát trenky ani lebka a zkřížené hnáty.
      Hlavně, aby lidi přišli k volbám. Jiřina z N.

      Vymazat
    2. To je normální, já jsem ve spamu pořád, nevím, co se na mně blogspotu nelíbí :D. Já napnutá nejsem, protože vím, kdo vyhraje, a můžu tě ujistit, že trenky ani zkřížené hnáty tam vlát nebudou, neboj :).

      Vymazat
  11. Jiřinko, souhlasím máme moc krásnych míst v naší zemi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, už od dubna 2014 se to na svém blogu snažím potvrdit, hihi. Zdravím tě a měj se nádherně. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Ahoj Jiŕinko, já se ráda podívám u Tebe na všechno... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, to já u tebe naprosto vždy a ještě jsi neukázala nic, co by mne nenadchlo!
      Tvůj blog - vysoko nastavená laťka!
      ( jako mladá jsem skákala do výšky a vozila škole medaile, tak to mohu tvrdit )
      Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Jiřinko,naše země je nádherná.Ráda po ní jezdím a poznávám místa,kde jsem nebyla.Sama jsem zvědavá,kdo usedne na Hradě,věřím,že se lidi vzpamatují a nevyhraje Bureš.To by byla pro tuhle zemi zkáza,masakr.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, o tom nechci tady psát, nechci se nikoho z voličů dotknout a mockrát se stalo, že někoho zvolili v dobré víře a pak se ukázalo pěkné zvíře...
      tak jsem jako člen volební komise i jako volič zvědavá, kdo na lidi natolik sliby zapůsobí, že mu to ,,hodí,,.
      JIřina z N.

      Vymazat