sobota 18. února 2023

V zámeckém parku

 V době, kdy ,,panoval,, na Hradčanech prezident Klaus, byl o jednom víkendu přístup do zámeckého parku v Lánech a tak jsme se tam s manželem vydali. Počasí sice bylo chvílemi ubrečené, nicméně jsme se prošli parkem a docela vydatně jsme to tam pofotili, jak jsem teď slyšela, budou snad s příštím prezidentem také nějaké změny:

já vás, milé KOČKY, zvu už teď:



















18 komentářů:

  1. Jiřinko, ráda jsem se s Tebou takto po ránu prošla zámeckým parkem, nikdy jsem tam nebyla. Přeju hezký víkend, Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, slyšela jsem, že v budoucnu snad bude i zámek přístupný, občas. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, my jsme tam v té době taky byli a doufám, že se tam zase podíváme. Má být zpřístupněný i zámek!!!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, také jsem to zaznamenala, tak uvidíme. Pěkný den Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Díky, ale znám i půvabnější zámecké parky, měj se hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, díky moc za podívanou... Lány mám z ruky, tak se pokochám alespoň s Tebou, kdo ví, jestli se tam někdy podívám (kdyby snad i byl v nějaký čas otevřen)... ☺ Měj se krásně, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvědavost na ten park byla velká, a nakonec to nebyla až taková pecka. Ale jo, poklid a určitá nedostupnost hrála roli. iřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko to je zase nádhera. Krásný park, nádherné fotografie. Děkuji za úžasnou podívanou. Ta místa se mi moc líbí. Děkuji za úžasnou podívanou. Hezký den
    Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, ten den byla v Lánech nějaká akce s džípy a to manžela zaujalo víc. Oparuj se a zdravím!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, park je nádherný a ještě v době kvetení rododendronů, to musela být paráda. Také bych se tam zajela podívat, snad nějaká možnost bude. Měj se, pá 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Údajně za nového rezidenta to zpřístupněj. Pa, Evi.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, krásné fotky jsi pořídila. 👍👍👍 Zámecký park v Lánech je otevřen veřejnosti už od roku 2010, ale není to denně, tuším, že jsou to středy a víkendy. Za vstup se platilo jen pár korun. Prošli jsme si ho také, včetně skleníků a stálo to za to.
    Jen do kostela jsme se nedostali, ten byl zavřený. Díky Tvým fotkám vidím, jak je kostel uvnitř krásný.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, díky za nové informace, to jsem nevěděla, tehdy to díky paní Lívii bylo leckde k vidění, jako třeba výstava nábytku v Letohrádku královny Anny a pod., ale já se některé věci nedovím.
      Měj se fajn a už ať nám svítí sluníčko. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Hezké fotografie, Jiřinko. Vidíš, a já myslela, že některé dny se člověk může do zámku i lánské obory podívat... tak možná jen pro vyvolené .-) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, Alenka píše, že občas může. Tehdy to ale někde hlásili, že to bude otevřené, tak jsme tam jeli. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Vija
    Krásná procházka. Dávno tomu co jsme do této zahrady zavítali. Hezký den měj. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, kolem zámku jsme jeli mockrát, ale v zahradě jsme byli pouze jednou.
      Zdravím a přeji hezký den. Jiřina z N.

      Vymazat