pátek 3. února 2023

Zvonice díl II.

 Dokud mi paměť slouží, pustím se do druhého dílu dřevěných zvonic, třeba to některou z vás, milé KOČKY, inspiruje k jarnímu putování po českém venkově?

Tentokrát začneme v Jabkenicích:


pokračujeme na Vyskeř:



zastavíme se v Radouni:


a v sousedství máme Libiš:


Obříství:


Hostín u Vojkovic: ve zdejším, sousedním kostele jsou krásné staré malby a výzdoba


Mělník:


a Slavoňov přidám jen do počtu, ač sem zeměpisně nepatří...


také zítra tu na vás, milé blogerky, čeká příspěvek...


20 komentářů:

  1. Jiřinko, obdivuji tyhle tvé příspěvky. Dobře vím, jaké to je, když hledám ve fotkách napříč časem!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já jsem nejprve udělala tři články a vyjmenovala 36 zvonic ( které jsem prokazatelně navštívila a vyfotila )a pak jsem u některých neměla čas hledat fotky, tak jsem to musela ,,umenšit,, - hihi.Tak někdy si udělám čas a ,,dorazím,, to.
      Tady mi nic neuteče. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Opět krásný příděl zvonic. Znám tu v Jabkenicich, a tu u kostela sv. Ludmily v Mělníku. .Moc hezká sbírka. Krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, ono je těch zajímavých míst tolik, křížové cesty, smírčí kříže, staré dřevěné kostelíky a plno dalších, které mě lákají. Manžel tomu říká všelijak a poslední dobou už jen sedí v autě a čeká na mne.
      Už, aby bylo jaro a mohli jsme ven.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. No jo Slavoňov, tu znám. Člověk žasne, co těch zvonic je.
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, na mne působí zvláštně a jak někam jedu, a vím-li, že je něco takového po cestě k vidění, hned tam manžela nasměruji. Kde jsou ty časy, že jsme jezdili s partou vlakem. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ahoj Jiřinko,moc hezké pokračování.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko... to je krása! ☺ Měj se moc hezky, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, vůbec bych neřekla, že je u nás tolik dřevěných zvonic, a to zdaleka nejsou všechny. Díky moc za jejich představení, líbí se mi moc 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak tos mě potěšila. Hezký víkend ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, další "porce" krásných fotek dřevěných zvonic.👍👍 Některé znám, další jsou pro mně novinkou. Moc se těším na další díl.
    Měj hezký den. 💓🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, mne zas těší, že jsi se ,,dostavila,, a vítám tě. Měj se hezky. U nás dnes strašně lilo a foukalo. Vítr mi zničil velký deštník na holi. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Krásné zvonice,ráda je hledám a navštěvuji.Asi tři jsem si napsala,tam si nejsem jistá
    musím se podívat do mapy.
    Jiřinko,hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, ještě bude třetí díl a pak týden nebudu na blogu ani doma, tak zbytek až jindy.
      Snad už bude lepší počasí, vhodnější i pro pobyt venku, dnes to tu bylo jako když se čerti žení. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,krásné pokračování dřevěných zvonic.Je obdivuhodné kolik jich u nás je a jsou fakt pěkné.Tvoje fotky jsou inspirativní,zase jsem si něco vypsala do svého sešitu,kde si píšu tipy na výlet.Pa Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, díky za návštěvu na blogu a přeji ti poklidný víkend.
      Měj se hezky. Jiřina z N.

      Vymazat