pátek 10. března 2023

Cestou nahoru

Z Lomnice nad Popelkou jsme při jedné z návštěv šli kolem ,,kapliček,, zastavení Křížové cesty na horu Tábor... tehdy jsem to viděla jinak, než dnes a tak jsem to i mátožně pofotila, milé KOČKY.

Povídalo se a funělo do kopce a tak jsem focení těch stavbiček nepřikládala váhu, asi to budu muset jednou napravit. Ale jako tip na výlet to může posloužit, což?









Mějte se dobře, rádi a buďte fit. Vaše Jiřina z N.

16 komentářů:

  1. Jiřinko, jj, manžel nedávno poznamenal, že křížové cesty jsou jen do kopce - to je objev, že :o)
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, pěkné dobré ráno přeji, tak to abych mu vypsala některé, co jsou stavěné dokola na palouku na rovině.Třeba ta nad obcí Pohled.
      Ahojky, ranní ptáče. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Když sedím na židli u PC, tak mi vůůbec nevadí, že to je do kopce :-). Nefuním a jen se dívám.
    Pěkný den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ty asi dostaneš cenu za věrnost na blogu. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Lezarts

    Cestou necestou, dala jsi ten kopec Ty! Já při tom výšlapu sedím doma v křesle a ani jsem se při prohlížení nezadýchala:)
    Přeji hezký den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, když se jde v partě a povídá se, tak cesta není náročná.
      Dobrou noc Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, krásná cesta. Já bych funěla jak lokomotiva na uhlí a to štěstí, že jsem to dala a viděla, to by byla pro mne odměna. Krásná cesta. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, vyjet výtahem nahoru na věž a porozhlédnout se nemá chybu. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko to je hezká Křížová cesta. S těmi kopci je to pravda. Znám jen tu ve Starých Křečanech, za kterou se nemusí do kopce nebo na kopec. Na Strážném vrchu je na kopci, ve Šluknově do kopce, v Jiřetíně do kopce, v Brtníkách na kopci...Anneberg u Lobendavy na kopci...ale každá je jinak zajímavá. Krásné jsou svým způsobem všechny. Měj krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, jsou to památky na doby, kdy bylo vše jinak a my ani netušíme, jaký vztah tehdy lidi měli k takovým stavbičkám. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Ahoj Jiřinko,moc hezké další hezká inspirace na výlet.U nás je dneska pravé aprílové počasí.Mej se hezky a opatruj se . Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, dnes mám krizi a celý den to řeším v posteli, snad bude líp. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, moc hezké fotky jsi pořídila z putování na Tábor. 👍👍👍
    Já se na Tábor dívala v srpnu z jedné vyhlídek v Prachovských skalách.
    Měj hezké dny a opatruj se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, jednou jsme tam ve větším počtu jeli vlakem v zimě a šli jsme i na Kumburk a to byla krása. Mráz, sníh a zajímavá námraza na větvích. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,pěkný tip na výlet.Myslím si,že bych to vyfuněla a hlavně odměna by stála za to.Fotky to jsou krásné.Měj se pěkně a opatruj se.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, ten kopec není ze strany Lomnice tak prudký.Výhledy na Krkonoše tě tam odmění.
      Jiřina z N.

      Vymazat