neděle 12. března 2023

U babičky

Nebo u Viktorky?,  milé KOČKY...








chybí tu jen Černý myslivec...















Kněžna Zaháňská, zajímavá osoba, a tak když jedna cestovka udělala do Zaháně zájezd, jely jsme se tam se sestrou Helenou podívat...

v tomhle Babiččině údolí se mi pokaždé tak líbí a vzpomenu, jak mám ráda Babičku/knížku i film s Libuškou Šafránkovou.


28 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Souhlasím, že je v Babiččině údolí hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, krásné fotky, dlouho jsem tam nebyli, mám celkem chuť si tenhle výlet zopakovat.
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jednou jsem trávila dovolenou na Rozkoši s přáteli a s kolama a tak jsme pojezdili okolí a večer jsme vždy padla za vlast, Naštěstí tam terén není extrémní.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Takže i dnes mohu napsat, že tady to znám. A hodně dobře. V pohodě na kole i několikrát za rok. No, nevím jak to bude letos, ale předchozí roky to tak bylo :-). Už s rodiči jsme do Ratibořic chodívali. A býval to školní výlet v první třídě.
    Hezkou neděli, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani a jednou z mnoha našich návštěv tam bylo, že jsme jeli s manželem a mojí mamkou ( trávili jsme na Rozkoši týden dovolené ) a manžel si to pamatuje jen díky tomu, že tam prodávali takové velké a horké kremrole za 4 Kč.
      Tak, ať ti to kolo dobře slouží. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ahoj Jiřinko,loni jsme tam byli na tři dny.Spali jsme v České Skalici a všechno jsme si prošli mají tam i moc hezké muzeum.Urcite se tam ještě na někdy podíváme.Preji krásnou neděli Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, to je super, tamní oblast se mi zdá prima pro dovolenou, když jsou menší děti.Příroda je tam opravdu fajn a dají se podnikat dlouhé procházky. Hezkou neděli. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, moc krásné fotografie, které mi okamžitě připomněli Babičku, právě s Libuškou. Za návštěvu tohle hezké místo určitě stojí. Měj se hezky, zdravím 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, doufám, že si u mne z nabídky každý vybere, hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, díky za další prima výlet! :)

    OdpovědětVymazat
  7. U babičky je vlídno,je to krásné místo.Byli jsme tam s vnoučatama a ač se to zdá
    nedávno vzhledem k jejich věku,to je už dlouho.Ráda bych se tam vrátila.
    Knihu i film mám ráda.
    Jiřinko,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, tam to je pro mne takové opravdově české. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Krásný fotky, kdy jsi tam byla?
    Tady jaro ještě není :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, byli jsme tam vícekrát, ale tohle je z návštěvy několik let staré...mám i novější...A vítám tě tady. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, krásné fotky jak zámku, tak i Babiččina údolí. 👍👍👍
    Pousmála jsem se nad úvahou zda u babičky, či u Viktorky. Měla jsem v práci kolegu, který se v tomto kraji narodil. Když jsme si sdělovali po víkendu v práci dojmy, pochlubila jsem se, že jsme byli mimo jiné v Ratibořicích na zámku. A on se zeptal: "A u kamenný báby jste byli taky?"
    Takže rodáci v tom mají jasno.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, ta procházka kolem vody, kolem jezu až dozadu k zřícenině hradu je fajn. A do toho myšlenky na děj knížky B.N. - má to půvaby. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Je to už hodně dlouho, co jsme tam byli. Babičku s Libuškou mám také moc ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda jsem ti jistě příjemný výlet připomněla, Jaruško, opatruj se a měj hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, tam jsme byli snad před padesáti lety...To je tedy doba! U Viktorčina splavu jsem dokonce vyfocená...Tvoje nádherné fotografie mě opravdu potěšily a vrátily mě do doby mého mládí a času těsně před svatbou, kdy jsem jela do Malé Čermné za budoucím manželem. Tehdy pracoval v Technomatu v Borohrádku. To už je přes půl století...Děkuji za úžasnou podívanou a probuzení vzpomínek. Přeji Ti hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, tak s Borohrádkem se ti - snad - brzy ozvu. Pa a díky. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jo, jo. Také jsem tam kdysi byla, ale to už strašně dáááávno. Ale vše mám živě před očima.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si pěkně zavzpomínej, Janko, není problém. Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Zdravím Jiřinko, nádherné fotky, byla jsem tam asi tak před 10 lety, Když jsme tam šli bylo horko a tak mi natekly nohy. Sedla jsem se doprostřed řeky u splavu pod vrbu. Byla jsem v zeleném a přišla tam holčička a tu jsem nechtěně vyděsila. S maminkou jsme se tomu potom nasmály.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, ještě k té Turné, jestli někdo má fotky, kde jsme já ve druhé třídě a naše Helča v první, tak nás pozná, máme stejné oblečení, mamka nás strojila stejně. Tuším, že sukně skládané a s laclem nebo co. Z kostkaté látky.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Tak tady jsem byla,ale je to dlouho.Kluci byli ještě malí,když jsme tam byli celá rodina.Je to krásné místo,má své kouzlo.Moc ráda se pokaždé podívám,když dávají v televizi babičku s Libuškou Šafránkovou.Měj se pěkně.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, taky bych se tam chtěla na pár dní po letech vrátit a zase se projít podle řeky a jen tak si užívat hezkého kraje. Jiřina z N.

      Vymazat