pondělí 17. dubna 2023

Maďarský třetí den

Tentokrát byl První máj a nás čekala návštěva míst u Dunaje - s výhledem na protější břeh a to na Slovensko: milé KOČKY, počasí nám přálo a byl to skvělý den.

Ostřihom:



model, jak to tam mělo vypadat:





Visegrad - hrad na kopci





Visegrad - zámek pod kopcem








Szentendre:



Odtud jedeme na pěkné ubytování nedaleko Budapešti, ta nás čeká zítra...

20 komentářů:

  1. Jiřinko, tvé reportáže provoněné paprikou mě fakt baví!
    Děkuji a přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, a ty kotlíkové gulášky s výborným chlebem a českým černým pivem neměly chybu.
      Tak zítra rande v budapešťské tržnici?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,opět nádhera.Vzpomněla jsem si,když jsme jeli vlakem s dětma poprvé do Bulharska,
    jaký to byl zážitek přejíždět most přes Dunaj ze Slovenska do Maďarska.
    Hodně se mi líbí hrad i zámek a těším se,že nám ukážeš něco i z Budapešti.Já mám někde černobílé fotky.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, na několik míst na tom zájezdu jsem byla hodně zvědavá a Visegrád byl jedním z nich. Dole na zámku nám na obrazovce pustili anim. film, jak to tam kdy během staletí vypadalo a to mě opravdu nadchlo. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, to je zase příděl nádherných fotografií. Líbí se mi všechny zaujal mě ten plán. Památky jsou tam opravdu krásné. Líbí se mi hrad i zámek. Děkuji za krásnou podívanou a přeji ti klidný a pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, moc špatně se vybírají pro takové stručné dokumentování zájezdu fotky, mám jich opravdu hodně. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Návštěva těchto míst byla taky v plánu našeho zájezdu. Takže mohu napsat, že jsem tam byla.
    V Szentendre jsme si daly s kamarádkami děsně dobrou pizzu :-).
    Měj se, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, jen mě mrzí, že v tomto městečku jsem se nakonec nedostala k Dunaji a nebyl už čas se tam projít, ale i tak to byl zážitek. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts

    Krásné výhledy z hradu i podhradí, ze zámku i podzámčí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko a představ si, že nahoře na hradě byl i Karel IV. coby mladík se svým tátou!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, další krásné fotky z Maďarska. Úplně z nich cítím to hřejivé slunce👍👍👍
    Měj hezké dny💓🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, popravdě mě hodně překvapilo, co tam bylo lip, a když kvetly, vůně byla všude.
      Dobrý večer. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, zájezd byl zážitkama hodně nadupaný, fotky jsou ale moc hezké a já už se těším na Budapešť. Tam se nám hodně líbilo, ale mám jenom pár černobílých fotek. Zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak jsem zvědavá, jak se ti to bude líbit, my jsme měli dopoledne podivné počasí a až odpoledne svítilo sluníčko.
      Tak zítra, tady, na blogu... Zatímco budeš brázdit Budapest, já budu trčet na Karláku.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Ahoj Jiřinko, opět moc hezké.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, program byl postavený dobře, nenudili jsme se. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Moc krásné fotky. Hrad, zámek, úzké městské uličky, prostě super zájezd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, na ten Visegrád jsem byla natěšená, jak něco neznám, je to jako červený hadr před býkem, hned mne to zaujme. A spokojenost. Jiřina z N.

      Vymazat