neděle 16. dubna 2023

V Maďarsku - den druhý

 Když už jsem se pustila do této prácičky a chci ( znova ) zdokumentovat zájezd do nedaleké země, musím dodat: jsou mnozí mezi námi, že neustále a rádi jezdí do lázní v Maďarsku, kde je těch lázeňských zařízení mnoho, kdekoli kopnete - je léčivá voda a někde jsem četla, že Maďarsko leží na jezeru horké vody.

My jsme sice jeli na poznávací zájezd a byla tam i leckde možnost se v lázních vykoupat, za těch devět dní jsme toho viděli hodně, ale nelze stíhat všechno. Docela ráda tedy pojedu do Maďarska znova, na jiná místa...pokud dostanu příležitost.

Veszprém:






vesnice Tihány na břehu Balatonu:







BORY Castle:








Székesfehérvár:



tamní orloj:







milé blogerky, už mám nachystáno něco pro vás i na zítra:

24 komentářů:

  1. Maďarsko je určitě nádherná země se spousty památek.Důkazem jsou tvoje fotografie.
    Já byla ještě jako svobodná se svými sestrami od mé práce na týdenním zájezdu a moc se
    nám líbila v Budapešti Rybářská bašta.Později jsme tam jezdili s manželovým bratrem a jeho ženou na prodloužené víkendy do lázní.Ty tam jsou perfektní.Ráda bych se tam také podívala,tvoje fotky jsou velmi lákavé.
    Jiřinko,měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to máš pravdu, lázní je tam opravdu hodně a nikdy jsem neslyšela na ně výtky.
      Kamarádka tam jezdí pravidelně a taky na Slovensko.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Krásné, Jiřinko! No právě v Tihany jsme s mužem byli - ale závoj jsem sebou neměla :o)
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, poznávání i sousedovic země mě baví, to asi máme společné. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Moc pěkné fotografie. Památek je tam mnoho. Ten orloj je moc zajímavý. Děkuji za hezké nahlédnutí do krásných míst. Pohodovou neděli Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, na tomto orloji honí profesor žáky a bylo to pěkné pozorovat v chodu.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, do Maďarska jezdím ráda, právě do termálů. Je to úžasný relax. Přeju hezkou neděli a ráda jsem k Tobě zašla, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já mám radost z tvé návštěvy. Hodně lidí si to tam pochvaluje. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Tihány jsme navštívili během naší dovolené u Balatonu. Bylo to opět za totáče, ale byla to pěkná dovča pod stanem. A těch hezkých věcí co jsem si tenkrát koupila :-).
    Hezkou neděli, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, my jsme si nakoupili papriku a pod. , hned bych se tam zase vydala. Ahojky a měj se hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko a jak si prohlížím tvé fotky, tak si pořád říkám, ano bylo tam a je tam hezky. Občas kráčíme stejnými stezkami. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, proč si nevzpomenout na pěkné chvíle, viď? Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Ahoj Jiřinko, krásné fotky snad se tam brzo podíváme.Preji krásný zbytek dne Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, tak pokud se tam vydáte, přeji povedený pobyt a krásné počasí. My jsme měli - a kvetly lípy, to já můžu.Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Nádhera. Maďarsko jsem zatím navštívila jen při tranzitu do bývalé Jugoslávie. Cesta autobusem trvala tři dny. Spali jsme v Budapešti a na kraji Jugoslávie. Zastavili jsme se jen na chvíli u Balatonu. Děkuji tedy za tvé reportáže. Přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, je čas to napravit. Ať se ti vše daří, jako tvé fotografie. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Co jiného napsat - krása střídá nádheru :).

    OdpovědětVymazat
  10. Parádní fotky z krásných míst, která určitě za návštěvu stojí. Díky za ně, pá 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, byl to sice fičák, ale viděli jsme toho hodně. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, nádherné fotky. K tomu opravdu nejde co dodat.
    Měj hezké dny. 💓🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, sama jsem byla překvapená množstvím zajímavých míst v Maďarsku už při první návštěvě....
      Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko, hodně jsi mne navnadila. Kouknu na moji cestovku. Letos už ne, snad příště. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat